شمارش معکوس برای واگذاری شرکت نرم‌افزاری Opera به چینی‌ها

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت با انتشار بیانیه خود در تالار بورس نروژ توضیح داد حدود ۷۳ درصد سهامداران آن هم‌اکنون با این واگذاری موافقت کرده‌اند تا کنسرسیوم سرمایه‌گذاری چینی Golden Brick Silk Road شرکت آنها را خریداری کند. در این بیانیه گفته شد میزان رضایتمندی سهامداران برای این واگذاری کمتر از …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این شرکت با انتشار بیانیه خود در تالار بورس نروژ توضیح داد حدود ۷۳ درصد سهامداران آن هم‌اکنون با این واگذاری موافقت کرده‌اند تا کنسرسیوم سرمایه‌گذاری چینی Golden Brick Silk Road شرکت آنها را خریداری کند.

در این بیانیه گفته شد میزان رضایتمندی سهامداران برای این واگذاری کمتر از حد قابل قبول است و بر اساس قوانین موجود می‌بایست ۹۰ درصد سهامداران رضایت خود را اعلام کنند تا واگذاری شرکت انجام شود. لازم به ذکر است تاریخ معین شده برای این واگذاری ۲۴ مه ۲۰۱۶ سه‌شنبه این هفته به پایان می‌رسد.

در بیانیه شرکت Opera آمده است که کنسرسیوم Golden Brick به صورت شفاف اظهار داشته است که اگر حداقل رضایت سهامداران کسب نشود، این پیشنهاد به طور کامل لغو خواهد شد.

در بیانیه مذکور گفته شد: «اگر تا تاریخ مشخص شده بیش از ۹۰ درصد سهامداران موافقت خود را برای واگذاری این شرکت اعلام کنند، این فرآیند به طور کامل انجام خواهد شد».

همچنین توضیح داده شده است که تاریخ تعیین شده برای این واگذاری تمدید نمی‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: «بدیهی است که این واگذاری تنها در شرایطی تکمیل می‌شود که حداقل رضایت سهامداران در آن وجود داشته باشد».

 منبع: همکاران سیستم

دکمه بازگشت به بالا