همه اپلیکیشن‌های گوگل روی سیستم‌عامل رایانه‌ای ChromeOS

موبنا – به گزارش وبسایت phonearena، این یک اتفاق قابل توجه محسوب می‌شود و بر اساس آن یک میلیون اپلیکیشن جدید به مجموعه ابزارهای کاربردی ChromeOS اضافه خواهد شد. این یک اکوسیستم بزرگ از نرم‌افزارهای کاربردی و رسانه‌ای است که معمولا در محیط‌های اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این اتفاق به رایانه‌های کروم‌بوک کمک می‌کند …

موبنا – به گزارش وبسایت phonearena، این یک اتفاق قابل توجه محسوب می‌شود و بر اساس آن یک میلیون اپلیکیشن جدید به مجموعه ابزارهای کاربردی ChromeOS اضافه خواهد شد. این یک اکوسیستم بزرگ از نرم‌افزارهای کاربردی و رسانه‌ای است که معمولا در محیط‌های اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این اتفاق به رایانه‌های کروم‌بوک کمک می‌کند تا با سرعت بیشتر فعالیت کنند، سریع‌تر سیستم خود را اجرا کنند، و قابلیت‌های کاربردی هر اپلیکیشن محدود به مرورگر اینترنتی شود. هر ابزار کاربردی به صورت اختصاصی یک افزونه مخصوص مرورگر اینترنتی دارد. این اقدام به سیستم عامل رایانه‌ای ChromeOS کمک می‌کند تا به صورت ایمن‌تر اجرا شود و البته، باعث می‌شود این پلتفرم در قالب یک سیستم عامل مخصوص رایانه‌های رومیزی به صورت مجازی تمام ابزارهای مورد نیاز کاربران را اجرا کند.

گروه کروم‌بوک گوگل همکاری‌های گسترده‌ای را با گروه اندروید انجام داده است تا بتواند بر پایه نوآوری‌های خود به محیط اندروید امکان دهد در کانتینرهای نرم‌افزاری ChromeOS اجرا شوند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا