دلایل اصلی رکود بازار IT اعلام شد

“سید مهدی میرمهدی کمیجانی ” رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به افت ۹۰ درصدی خریدوفروش در بازار كالاهاي آي تي تهران ، گفت: “اولویت بندی نیازها “، “کمبود نقدینگی در اختیار مردم” و “نامشخص بودن شرایط سیاسی” دلیل اصلی رکود بازار IT است. وی با اشاره به گذشت دومین ماه سال جدید بازار …

“سید مهدی میرمهدی کمیجانی ” رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به افت ۹۰ درصدی خریدوفروش در بازار كالاهاي آي تي تهران ، گفت: “اولویت بندی نیازها “، “کمبود نقدینگی در اختیار مردم” و “نامشخص بودن شرایط سیاسی” دلیل اصلی رکود بازار IT است.
وی با اشاره به گذشت دومین ماه سال جدید بازار دیجیتال افزود: رکود مستمر بازار آی تی تهران طی دو ماه گذشته قابلا محسوس بود به طوری که خریدوفروش چندانی در این ایام صورت نگرفت.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران خروج رکود بازار آی تی تهران را مستلزم حمایت مسوولین از بنگاه های اقتصادی دانست و افزود: تنها در این صورت شاهد بازگشت رونق به این بازار خواهیم شد در غیر این صورت فعالان این حوزه با ضررهای هنگفتی روبرو خواهند شد.
به گزارش موبنا، با توجه به افزایش روزافزون فناوری‌های جدید و استفاده از ابزارهای آن ازسوی مردم، این تصور در ذهن ایجاد می‌شود که بازار لوازم آی‌تی روزبه‌روز شلوغ‌تر و با رونق بیشتری همراه باشد. موضوعی که خلاف آن در بازار آی‌تی این روزها ثابت شده است چراکه فعالان این حوزه می‌گویند بازار محصولات آی‌تی حال و روز خوبی ندارد و در رکود به‌سر می‌برد به طوری که برخی فعالان بازار آی‌تی به دلیل رکود بیش از اندازه و طولانی‌مدت، کار خود را تعطیل کرده و وارد حرفه‌ای دیگر شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا