برگزاری فینال لیگ برنامه نویسی ایران در دانشگاه صنعتی شریف

موبنا – در این دوره از مسابقات برنامه نویسی دانشجویی، پس از برگزاری مسابقه مقدماتی در ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری و به صورت آنلاین، از بین ۸۰۰ نفر که در مسابقات شرکت کرده بودند، ۲۵۰ نفر برتر به مرحله فینال راه پیدا کردند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه مجاز به استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون، …

موبنا – در این دوره از مسابقات برنامه نویسی دانشجویی، پس از برگزاری مسابقه مقدماتی در ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری و به صورت آنلاین، از بین ۸۰۰ نفر که در مسابقات شرکت کرده بودند، ۲۵۰ نفر برتر به مرحله فینال راه پیدا کردند.
شرکت‌کنندگان در این مسابقه مجاز به استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی پایتون، جاوا، ++C و C بوده و در طول ۱۴ ساعت زمان مسابقه، ۶۲۱۷ بار کد پاسخ مورد نظرشان را ارسال کردند.
از ۶۲۱۷ کد ارسال شده، زبان‌های C و ++C با ۴۰۲۳ ارسال حدود ۶۵ درصد ارسال‌ها را به خود اختصاص داده اند. بعد از این زبان‌ها، زبان پایتون (۲و۳) با ۱۱۱۷ ارسال، حدود ۱۸ درصد ارسال‌ها و زبان جاوا با ۹۸۷ ارسال، حدود ۱۶ درصد ارسال‌ها را به خود اختصاص داده اند.
آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ( لایتک ) هدف اصلی از برگزاری این مسابقه‌ را افزایش مهارت برنامه‌نویسی، الگوریتمی و حل مساله در سطح کشور اعلام کرده است.
فینال این مسابقه ۵ خردادماه به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا