تیونینگ یک نسل اولی!(+عکس)

موبنا – کامارو یکی از محبوب ترین برندهای خودرویی ثبت شده طی تاریخ محسوب می شود. نسل های مختلف این خودرو در دوران مختلف میلیون ها مشتاق و هوادار داشته است و البته آنپنان جاودانه شده که خیلی ها هنوز هم یک نمونه بازسازی ده دهه ۶۰ یا ۷۰ آنرا به لوکس ترین سوپراسپرت های …

موبنا – کامارو یکی از محبوب ترین برندهای خودرویی ثبت شده طی تاریخ محسوب می شود. نسل های مختلف این خودرو در دوران مختلف میلیون ها مشتاق و هوادار داشته است و البته آنپنان جاودانه شده که خیلی ها هنوز هم یک نمونه بازسازی ده دهه ۶۰ یا ۷۰ آنرا به لوکس ترین سوپراسپرت های روز ترجیح می دهند. در میان ۵ نسل مختلف وورلت کامارو که تا به امروز تولید شده، نسل اول آن جایگاه ویژه و متمایزی دارد. نسلی که در سال ۱۹۶۷ تا پایان سال ۱۹۶۹ تولید شد. این محبوبیت باعث شده تا هنوز هم بروزرسانی آن آرزئی بسیاری از گاراژهای شخصی باشد. با این توضیحات مشخص است که ما هم برای امروز با نمایشی سروکار خواهیم داشت که یک نسل اولی نقش اصلی آنرا برعهده دارد.

تلاش شده تا پلتفرم اصلی بدون کمترین تغییراتی حفظ شود تا روح اصیل یک کاماروی ۶۹ را با خود همراه داشته باشد. با انتخاب رنگ خاکستری به عنوان تم اصلی احتیاج به یک مکمل احساس می شود تا سردی ذات این رنگ را جبران کند. اینجاست که رینگ های طلایی برند مطرح ویل وود و با اندازه ۱۴ اینچ وارد میدان شده و زیبایی کم نظیری را در این پروژه به نمایش می گذارد. در قسمت های مختلف دیگر بدنه و تزئینات داخل کابین نیز از رنگ طلایی به عنوان رنگ مکمل استفاده شده که این انتخاب کاملا موفق و موثر به نظر می رسد. طراحی کلاسیک داخل اتاق از تودوزی چرم طوسی گرفته تا آمپر سفید طلایی آن بسیار چشم نواز است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط تیونر، تزئینات چرمی داخل خودرو همگی از نوع بسیار مرغوب ایتالیایی است که در کنار استیل صیقلی و آلومنیوم جادویی به نظر می رسند.

واما جذاب ترین قسمت داستان؛ در بخش موتور از یک تپنده ال اس ایکس ۴۲۷ اینپی استفاده شده که در همراهی با توربوشارز دوقلو شرکت نلسون ریسینگ تا ۱۲۳۰ اسب بخار خروجی دارد.

 منبع: پول نیوز|نویسنده: مازیار دانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا