یک متهم جنسی نماینده ترامپ در ایالت مریلند شد

موبنا – یک نماینده حامی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان این کشور که اهل ایالت مریلند است، متهم به تولید فیلمهای مستهجن سوء استفاده جنسی از کودکان و هم‌چنین در اختیار داشتن سلاح و مواد منفجره شده است. به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، هیئت قضات عالی فدرال آمریکا …

موبنا – یک نماینده حامی دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان این کشور که اهل ایالت مریلند است، متهم به تولید فیلمهای مستهجن سوء استفاده جنسی از کودکان و هم‌چنین در اختیار داشتن سلاح و مواد منفجره شده است.

به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، هیئت قضات عالی فدرال آمریکا علیه این نماینده حامی ترامپ به نام “کالب بایلی” اعلام جرم کرده است. اعلام جرم علیه وی پس از تحقیقاتی به رهبری اداره مقابله با الکل، دخانیات، اسلحه گرم و مواد منفجره آمریکا صورت گرفته است.

بر اساس این حکم، بایلی بین مارس ۲۰۱۵ و ژانویه گذشته از یک کودک زیر سن قانونی سوءاستفاده کرده و از این سواستفاده خود فیلمبرداری کرده است.

تحقیقات علیه بایلی در ماه فوریه و پس از آنکه وی بسته‌ای را برای فردی در ایالت ویسکانسین ارسال کرد، آغاز شد. اما این محموله در اداره پست بررسی شد و مقامات پستی از مقامات اداره مبارزه با الکل، دخانیات، اسلحه گرم و مواد منفجره خواستند به تفتیش این محموله بپردازند. در نهایت این محموله حاوی ۱۱۹ گلوله و مواد منفجره آتش‌زا بود.

پس از آنکه بسته بایلی به مقصد نرسید، بایلی با استفاده از یک نام جعلی دو مرتبه با اداره پست تماس گرفت و خواستار رسیدگی به این مسئله شد.

شماره رهگیری که وی ارائه کرد با شماره های رهگیری ثبت شده بر روی بسته های پستی مشکوک یکسان بوده است. این در حالی است که هیات انتخاباتی مریلند، بایلی را به عنوان نماینده (ِDelegate) کنوانسیون حزب ملی و حامی ترامپ معرفی کرده است. وکلای بایلی هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

هاپ هیکس، سخنگوی کمپین ترامپ به سی.ان.ان گفت: ما قویا این اتهامات را محکوم می‌کنیم و آن را به دستان توانمند اجرای قانون می‌سپاریم.

هم‌چنین در جریان بازرسی از منزل وی صدها سلاح غیرقانونی در محل گاراژ و منزل وی کشف شد.

 منبع: اسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا