جواهر فرانسوی از جاه‌طلبی هایش گفت

موبنا – پل پوگبا یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال جهان است که در یکی دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این بازیکن ۲۳ ساله عناوین زیادی به همراه یوونتوس فتح کرده است. چهار قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از جمله این عناوین هستند. همچنین این بازیکن جوان …

موبنا – پل پوگبا یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال جهان است که در یکی دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این بازیکن ۲۳ ساله عناوین زیادی به همراه یوونتوس فتح کرده است. چهار قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از جمله این عناوین هستند. همچنین این بازیکن جوان در سال ۲۰۱۵، به همراه یوونتوس شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشت که در فینال مقابل بارسلونا مغلوب شد.

او درباره اهداف خود با یوونتوس گفت: اول از همه باید تاکید کنم کوپا ایتالیا را می خواهم. بعد باید یورو ۲۰۱۶ را با فرانسه فتح کنیم. پس از آن هم با یوونتوس قرارداد دارم. نمی توانم یک شب بخوابم و صبح به انگلیس بروم! این گونه سوالات را از جوزپه ماروتا (مدیر ورزشی یوونتوس) بپرسید. چهار سال قبل وقتی در لیگ قهرمانان اروپا به بایرن مونیخ خوردیم، گفتیم که تمام شده است اما امسال فکر می کردیم که آنها را می بریم. سری A سخت ترین لیگ است زیرا هیچ فضایی در زمین فوتبال به شما نمی دهند. در اروپا به شما اجازه می دهند با توپ بازی کنید، اگرچه برنده تیمی است که بهترین دفاع را دارد. تیمی مثل اتلتیکو مادرید. فکر می کنم در مسیر درستی قرار گرفتم. از نظر فردی هم می خواهم مثل رونالدو و مسی شوم و پیشرفت های زیادی داشته باشم. چندی دیگر در رده ملی برای فرانسه در یورو ۲۰۱۶ به میدان خواهم رفت که این جام برای مردم فرانسه بسیار مهم است. امیدوارم بدون اینکه به ایتالیا بخوریم به قهرمانی برسیم.

پوگبا ملقب به جواهر فرانسوی در ادامه گفت: در این فصل بسیار پیشرفت کردم و جدایی کارلوس توس و آندرا پیرلو باعث شد تا مسئولیت بیشتری روی دوش من در یوونتوس باشد. هدف ما باید پیروزی در هر فینال باشد و می خواهیم با فتح جام حذفی تاریخ سازی کنیم و برای دومین سال پیاپی دوگانه داخلی را کسب کنیم. هدف بعدی من، فتح لیگ قهرمانان اروپا است. قبل از این که کسب توپ طلا را هدف قرار دهم باید به خوبی پیشرفت کنم. سال‌های زیادی به عنوان بازیکن در انتظار من است که می خواهم با بهترین انتخاب هایی که خواهم داشت، از نظر فردی و تیمی به بهترین شکل پیشرفت کنم و به انچه مدنظرم در رده ملی و باشگاهی است برسم.

دو تیم میلان و یوونتوس فردا (شنبه) ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در استادیوم المپیکو در چارچوب فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار بر عهده جانلوکا روکی خواهد بود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا