ادعای وزیر اطلاع‌رسانی بحرین علیه ایران

موبنا – «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع رسانی بحرین در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن بار دیگر ضمن طرح ادعاهای تکراری این کشور علیه ایران مدعی شد که تهران مخل امنیت جهان عرب است. بر اساس این گزارش، این ادعای مقام بحرینی در حالی است که رژیم آل خلیفه با حمایت از …

موبنا – «علی بن محمد الرمیحی» وزیر اطلاع رسانی بحرین در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن بار دیگر ضمن طرح ادعاهای تکراری این کشور علیه ایران مدعی شد که تهران مخل امنیت جهان عرب است.

بر اساس این گزارش، این ادعای مقام بحرینی در حالی است که رژیم آل خلیفه با حمایت از گروه ها و جریان های تروریستی در داخل و خارج از مرزهای این کشور، امنیت منطقه را با مخاطره مواجه ساخته است.

وزیر اطلاع رسانی بحرین همچنین مدعی شد که ۴۰ شبکه ماهواره ای تحت حمایت ایران قصد دارد در بحرین فتنه و در جامعه این کشور شکاف ایجاد کند.

این مقام بحرینی همچنین ادعا کرد که این کشور در زمینه حقوق بشر دستاوردهای بسیاری داشته است. ادعاهای وی در حالی مطرح می شود که مسئولان رژیم آل خلیفه از زمان قیام مردمی این کشور در سال ۲۰۱۱ تاکنون به شدت صدای کسانی را که خواهان اصلاحات قانونی و سیاسی در بحرین هستند سرکوب می کند.

الرمیحی مدعی شد که بحرین در معرض توطئه ای قرار گرفته که هدف آن ایجاد ناامنی و برهم زدن ثبات در این کشور است و این اقدامات از طریق تروریسم، قاچاق سلاح و مواد منفجره صورت می گیرد.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا