معرفی دو دستگاه جان سخت توسط Getac

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر مجبور هستید در شرایط سخت فعالیت های کاری خود را انجام دهید و به یک لپ تاپ یا تبلت نیز نیاز دارید، دیگر محصولاتی معمولی مانند مک بوک اپل یا دستگاه های دل و ایسوس جوابگوی خواسته های شما نخواهند بود. در حقیقت شما به دستگاهی که از بنیان …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر مجبور هستید در شرایط سخت فعالیت های کاری خود را انجام دهید و به یک لپ تاپ یا تبلت نیز نیاز دارید، دیگر محصولاتی معمولی مانند مک بوک اپل یا دستگاه های دل و ایسوس جوابگوی خواسته های شما نخواهند بود. در حقیقت شما به دستگاهی که از بنیان با هدف استفاده در شرایط سخت ساخته شده نیاز دارید. از جمله جدیدترین محصولات معرفی شده در این زمینه تبلت های جان سخت Getac F110 و مدل قابل تبدیل Getac V110 هستند.
2
این دستگاه ها از بهترین عملکرد در کلاس خود برخوردار هستند و با امنیت چند لایه خود سد دفاعی مستحکمی مقابل تهدیدهای مختلف در شرایط محیطی سخت ایجاد می کنند. این دو دستگاه به لطف استانداردهای MIL-STD 810G و IP65 در برابر ریزش آب، گرما، سرما، لرزش و البته گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار هستند و این در شرایطی است که گزینه های قابل حمل محسوب می شوند.
3
از نظر قابلیت حمل و نقل، مدل F110 دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی از نوع TFT LCD HD است و از ابعادی برابر با ۳۱۵ در ۲۰۷ در ۲۴.۳ میلیمتر سود می برد و ۱۳۹۷ گرم وزن دارد. مدل V110 نیز از ابعادی برابر با ۲۹۷ در ۲۲۳ در ۳۴ میلیمتر برخوردار است و ۱۹۷۷ گرم وزن دارد.
4
از نظر سخت افزار، مدل F110 به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲.۶ گیگاهرتز (یا قابل ارتقا تا ۳.۴ گیگاهرتز با توربو بوست) به همراه گرافیک اینتل اچ‌دی ۵۲۰، ۴ گیگابایت حافظه رم DDR3 (با قابلیت افزایش تا ۱۶ گیگابایت)، حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD، فناوری LED لومی‌‌باند ۲.۰، وب کم اچ‌دی، خروجی HDMI، درگاه داک، درگاه USB 3.0، درگاه کمبو صدا و میکروفن، وای فای دو باند ac، بلوتوث ۴.۲، امنیت چند لایه با ویندوز ۱۰ و TPM 2.0 مجهز شده است.
مدل V110 نیز از بسیاری جهات سخت افزاری مشابه با مدل F110 دارد اما دارای صفحه کلید مکانیکی ضد آب با نور پس زمینه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا