یک‌چهارم بازار جهانی گوشی در دستان سامسونگ

موبنا، رضا خواجه‌وند – برای این دوره زمانی سه ماهه شرکت سامسونگ رشد ۷.۹ درصدی در فروش گوشی‌های خود را تجربه کرد و بر اساس آمارهای موجود، این شرکت کره‌ای در مدت مشابه سال قبل موفق به فروش ۸۱.۱۲۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده بود. گارتنر شرکت اپل را در جایگاه دوم بزرگترین تولیدکنندگان گوشی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – برای این دوره زمانی سه ماهه شرکت سامسونگ رشد ۷.۹ درصدی در فروش گوشی‌های خود را تجربه کرد و بر اساس آمارهای موجود، این شرکت کره‌ای در مدت مشابه سال قبل موفق به فروش ۸۱.۱۲۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده بود.

گارتنر شرکت اپل را در جایگاه دوم بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در بازار جهانی قرار داد و البته اعلام کرد سهم اپل از ۱۷.۹ درصد در مدت مشابه سال قبل به ۱۴.۸ درصد رسیده است. در این دوره زمانی سه ماهه میزان فروش گوشی‌های اپل نسبت به سه ماه نخست سال ۲۰۱۵ میلادی کاهش ۱۴.۸ درصدی را تجربه کرد.

samsung  (2)

این نخستین باری بود که برای یک دوره زمانی سه ماهه کاهش فروش گوشی‌های هوشمند آیفون در بازار جهانی ثبت شد. در این فصل اپل موفق شد ۵۱.۶۲۹ میلیون دستگاه آیفون را در جهان به فروش برساند.

برای این دوره زمانی که بین ماه‌های ژانویه تا مارس ۲۰۱۶ بود، سه شرکت چینی موفق شدند رتبه‌های سوم، چهارم و پنجم را از آن خود کنند. نام این شرکت‌ها به ترتیب هوواوی، Oppo و شائومی بود.

در این دوره زمانی Oppo بیشترین موفقیت را از آن خود کرد و توانست میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۱۴۵ درصد بیشتر کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا