قید تعمیر تبلت Pixel C گوگل را بزنید

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مرکز حداکثر امتیاز برای آسان بودن تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی را ۱۰ در نظر می‌گیرد و هم‌اکنون با بررسی‌های دقیق خود به تبلت پیشرفته گوگل امتیاز ۴ را در زمینه تعمیر داده است. این مسئله نشان می‌دهد تعمیر تبلت پیشرفته و حرفه‌ای گوگل کار چندان آسانی نیست. استفاده از کابل‌های پیچیده …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این مرکز حداکثر امتیاز برای آسان بودن تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی را ۱۰ در نظر می‌گیرد و هم‌اکنون با بررسی‌های دقیق خود به تبلت پیشرفته گوگل امتیاز ۴ را در زمینه تعمیر داده است.

این مسئله نشان می‌دهد تعمیر تبلت پیشرفته و حرفه‌ای گوگل کار چندان آسانی نیست. استفاده از کابل‌های پیچیده در سیستم داخلی و چسبیدن قطعات به یکدیگر از مهم‌ترین مشکلاتی محسوب می‌شود که باعث شده است تعمیر این دستگاه آسان نباشد.

iFixit Google Pixel C (2)

نمایشگر این رایانه لوحی به وسیله چسب‌های مخصوص ذوب شده به‌سختی به بدنه متصل شده‌اند و به همین خاطر جدا کردن آن کار بسیار دشواری است. با این وجود جدا کردن نمایشگر تنها روشی است که می‌توان از این طریق به قسمت‌های داخلی دستگاه دسترسی پیدا کرد.

iFixit Google Pixel C (3)

باتری این رایانه لوحی از طریق دو کابل و چند نوار مغناطیسی به سیستم داخلی متصل شده است و سلول‌های باتری بسیار محکم چسبیده شده‌اند. بر این اساس iFixit طراحی سیستم داخلی این رایانه لوحی را بسیار چسبنده و محکم می‌داند.

iFixit Google Pixel C (4)

به هر حال، کارشناسان مرکز iFixit پیشنهاد می‌کنند که کاربران مراقب باشند رایانه لوحی Pixel C خراب نشود. در غیر این صورت تعمیر آن با دشواری فراوان انجام می‌شود و دستگاه هرگز نمی‌تواند به حالت اولیه برگردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا