فهرست بهترین گوشی‌های جهان مخصوص علاقمندان به موسیقی

موبنا، میثم لطفی – حضور در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند برای تولیدکنندگان تلفن همراه بسیار دشوار شده است و این شرکت‌ها برای آنکه مشتریان خود را از دست ندهند، می‌بایست قابلیت‌های تخصصی و کاربردی ویژه ارایه کنند. به همین خاطر می‌توان در نسل جدید گوشی‌های هوشمند شاهد حضور دوربین‌های پیشرفته با کیفیت DSLR، سیستم‌های پخش …

موبنا، میثم لطفی – حضور در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند برای تولیدکنندگان تلفن همراه بسیار دشوار شده است و این شرکت‌ها برای آنکه مشتریان خود را از دست ندهند، می‌بایست قابلیت‌های تخصصی و کاربردی ویژه ارایه کنند.

به همین خاطر می‌توان در نسل جدید گوشی‌های هوشمند شاهد حضور دوربین‌های پیشرفته با کیفیت DSLR، سیستم‌های پخش موسیقی پیشرفته یا … بود.

کارشناسان بر اساس یک بررسی جامع در بازار جهانی سال ۲۰۱۶ لیست بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برای پخش موسیقی را به قرار زیر منتشر کردند.

گوشی هوشمند Marshall London: شاید نام این گوشی هوشمند چندان برای شما آشنا نباشد. شرکت مارشال از بزرگترین تولیدکنندگان لازم جانبی صوتی در جهان محسوب می‌شود و گوشی هوشمند آن نخستین محصول در بازار جهانی است که دو ورودی هدفون را شامل می‌شود.

1-Marshall London

گوشی هوشمند HTC 10: اسپیکر ویژه‌ای که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است شامل آمپلی‌فایر می‌شود و کمک می‌کند هدفون‌ها با بهترین کیفیت صدا را پخش کنند.

2-HTC 10

گوشی هوشمند LG G5: این گوشی هوشمند مجهز به سیستم Hi-Fi Plus صدا را با کیفیت قابل قبول پخش می‌کند. این گوشی سیستم ۳۲ بیتی DAC را هم شامل می‌شود تا تجربه صوتی متفاوت در اختیار کاربران قرار گیرد.

3-lg g5

گوشی هوشمند آیفون ۶s اپل: این گوشی هوشمند خروجی صوتی قابل قبولی دارد. آداپتور خروجی DAC در این گوشی کیفیت صدا را در اسپیکر و هدفون‌ها به میزان قابل ملاحظه ارتقا می‌دهد.

4-iphone 6s

گوشی هوشمند LG V10: این محصول از سیستم Hi-Fi و فناوری صوتی ۳۲ بیتی پشتیبانی می‌کند و اپلیکیشن‌های ویژه برای پخش موسیقی دارد.

 5-lg v10

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا