«دونالد ترامپ» دو میلیون دلار سهام اپل را می‌خرد

موبنا، میثم لطفی – ترامپ در جریان درگیری‌های قضایی میان اپل و دولت آمریکا بر سر باز کردن قفل آیفون ۵c «سید فاروق» یکی از مضنونین عملیات تروریستی داعش در سخنرانی خود گفت: «من فکر می‌کنم هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا اپل را تحریم کنم. نمی‌دانم شما در این زمینه چطور فکر می‌کنید، …

موبنا، میثم لطفی – ترامپ در جریان درگیری‌های قضایی میان اپل و دولت آمریکا بر سر باز کردن قفل آیفون ۵c «سید فاروق» یکی از مضنونین عملیات تروریستی داعش در سخنرانی خود گفت: «من فکر می‌کنم هم‌اکنون زمان آن فرا رسیده است تا اپل را تحریم کنم. نمی‌دانم شما در این زمینه چطور فکر می‌کنید، ولی تا زمانی که اپل شماره امنیتی مربوطه برای باز کردن قفل آیفون را به دولت آمریکا ندهد، این شرکت را تحریم می‌کنم».

البته ترامپ رفتارهای عجیب خود را دارد. این کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در همان روزهایی که اپل را تحریم کرد سراغ آیفون خود رفت و با آن توئیت منتشر کرد.

donald Trump Apple shares (2)

ژانویه امسال ترامپ در یکی از سخنرانی‌های خود گفته بود شرکت اپل را مجبور می‌کند تا محصولات خود را در کشور آمریکا به تولید برساند چین را به عنوان مرکز کنونی تولید دستگاه‌های خود کنار بگذارد. توجیه او این بود که با این کار مالیات ۳۵ درصدی که باید در جریان تولید دستگاه‌های سخت افزاری به کشورهای خارجی پرداخت شود، حذف می‌شود.

بر خلاف تمام این صحبت‌ها و سخنرانی‌های تند در مقابل اپل، ترامپ هم‌اکنون تصمیم گرفته است بخش قابل ملاحظه‌ای از سهام شرکت اپل به ارزش ۱.۱ تا ۲.۲۵ میلیون دلار را خریداری کند. البته بد نیست بدانید چند روز قبل «وارِن بافِت» مرد ثروتمند آمریکایی یک میلیارد دلار از سهام اپل را خریداری کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا