یک ماه انتظار تا عرضه نخستین گوشی پازلی موتورولا

موبنا، میثم لطفی – در این تصویر ویدیویی نشان داده می‌شود که یک نوجوان دبیرستانی در سال ۲۰۰۵ در حال استفاده از گوشی تاشو مذکور است و پس از آن زمان به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد و گوشی جدید تاشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در آن زمان همه کاربران جهانی به RAZR موتورولا ابزار علاقه کردند …

موبنا، میثم لطفی – در این تصویر ویدیویی نشان داده می‌شود که یک نوجوان دبیرستانی در سال ۲۰۰۵ در حال استفاده از گوشی تاشو مذکور است و پس از آن زمان به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد و گوشی جدید تاشو مورد استفاده قرار می‌گیرد. در آن زمان همه کاربران جهانی به RAZR موتورولا ابزار علاقه کردند و همین مسئله باعث شد برای یک دوره زمانی محدود موتورولا به بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

در این تصویر ویدیویی تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۶ مطرح می‌شود که موتورولا در آن روز قصد دارد از نخستین گوشی هوشمند پازلی خود رونمایی کند. موتورولا با این کار می‌خواهد تفکرات مردم در مورد نحوه استفاده از گوشی‌های هوشمند را به طور کامل تغییر دهد.

Motorola2

گوشی پازلی موتورولا مبتنی بر طرح Project Tango ساخته می‌شود. این گوشی هوشمند مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌های دیجیتالی است که به تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی امکان می‌دهد نقشه‌های سه‌بعدی ایجاد کنند. کاربران همچنین می‌توانند به سیستم‌های مسیریاب در فضاهای بسته دسترسی داشته باشند.

قرار است در تاریخ نهم ژوئن از سری جدید گوشی‌های موتورولا با نام Moto Z هم رونمایی شود و در شایعات کنونی گفته می‌شود که این سری از گوشی‌های موتورلا ضخامت ۵.۲ اینچی دارد. قرار است سری گوشی‌های Moto Z موتورولا جایگزین سری گوشی‌های پیشرفته Moto X شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا