هیچ دستگاهی توانایی اجرای قابلیت‌های Android N را ندارد

موبنا، میثم لطفی – هنوز به درستی مشخص نشده است که به‌روزرسانی یکپارچه باعث افزایش سرعت به‌روزرسانی در گوشی‌های جدید اندرویدی می‌شود یا اینکه حفره های امنیتی را بهتر و جامع‌تر برطرف می‌کند. این طور که مرکز خبری Android Police توضیح داده است، سری کنونی گوشی‌های هوشمند Nexus از قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه پشتیبانی نمی‌کنند و …

موبنا، میثم لطفی – هنوز به درستی مشخص نشده است که به‌روزرسانی یکپارچه باعث افزایش سرعت به‌روزرسانی در گوشی‌های جدید اندرویدی می‌شود یا اینکه حفره های امنیتی را بهتر و جامع‌تر برطرف می‌کند.

این طور که مرکز خبری Android Police توضیح داده است، سری کنونی گوشی‌های هوشمند Nexus از قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه پشتیبانی نمی‌کنند و بر این اساس به نظر می‌رسد در حال حاضر هیچ دستگاه اندرویدی در جهان قابلیت پذیرش سیستم عامل Android N با امکانات جدید را ندارد.

android n (2)

گوگل توضیح داد سیستم به‌روزرسانی یکپارچه به دو پارتیشن مجزای سیستمی نیاز دارد و ایجاد دو پارتیشن در سیستم داخلی گوشی‌ها اقدامی نیست که کاربران خانگی بتوانند انجام دهند.

به گفته شرکت گوگل، دو پارتیشن مجزا در نسل جدید گوشی‌های هوشمند در حالت تئوری فقط به کمک رایانه ایجاد می‌شود و به همین خاطر هیچ کاربری نمی‌تواند این کار را به صورت شخصی انجام دهد.

بر این اساس، به‌روزرسانی یکپارچه هرگز برای نسل کنونی گوشی‌های اندرویدی که در بازار جهانی فروخته می‌شوند عرضه نخواهد شد. با این وجود می‌توان امیدوار بود نخستین سری از گوشی‌های مبتنی بر Android N این قابلیت را ارایه دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا