زندانی ایرلندی تلفن همراه خود را خورد

موبنا، میثم لطفی – این جوان برای چهار ساعت متوالی حالت تهوع داشت و همین مسئله باعث شد مسؤولان زندان او را به بیمارستان آدلاید در شهر دوبلین انتقال دهند. او به کادر پزشکی توضیح داد تلفن همراه خود را بلعیده است و سپس تصاویر اشعه X ادعای این زندانی را ثابت کرد. در مرحله …

موبنا، میثم لطفی – این جوان برای چهار ساعت متوالی حالت تهوع داشت و همین مسئله باعث شد مسؤولان زندان او را به بیمارستان آدلاید در شهر دوبلین انتقال دهند. او به کادر پزشکی توضیح داد تلفن همراه خود را بلعیده است و سپس تصاویر اشعه X ادعای این زندانی را ثابت کرد.

در مرحله نخست پزشکان تصمیم گرفتند با استفاده از روش‌های خود به دفع طبیعی تلفن همراه کمک کنند. ولی پس از گذشت چند ساعت مشخص شد این تلفن همراه گیر کرده و در مسیر معمول قرار نگرفته است. با این اتفاق تیم پزشکی به این نتیجه رسید که می‌بایست از روش آندوسکوپی استفاده کند.

Prisoner-swallows-cellphone2

با این تصمیم یک بیهوشی عمومی برای بیمار اعمال شد و پزشکان سعی کردند از طریق ابزارهای خاص خود تلفن همراه را از دهان او بیرون بیاورند. ولی مشکل اینجا بود که تلفن همراه به درستی با این دستگاه‌ها تطبیق پیدا نمی‌کرد و در نهایت مشخص شد که دستگاه آندوسکوپی نمی‌تواند به صورت ایمن و بدون مشکل تلفن همراه را از بخش دهان خارج کند.

در مرحله پایانی از جراحان بیمارستان کمک گرفته شد. آنها یک برش در ناحیه شکمی ایجاد کردند و به کمک پنس، تلفن همراه از شکم زندانی خارج شد. این فرد پس از چند روز بستری مجددا به زندان بازگردانده شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا