جریمه ۵۰ هزار تومانی برای شیشه دودی خودروها

موبنا – سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به فصل تابستان و تابش نور خورشید اکثر رانندگان تمایل دارند که شیشه‌های خودروی خود را دودی کنند تا از تابش نور آفتاب در امان باشند. جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان …

موبنا – سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به فصل تابستان و تابش نور خورشید اکثر رانندگان تمایل دارند که شیشه‌های خودروی خود را دودی کنند تا از تابش نور آفتاب در امان باشند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب که شیشه بسیاری از خودروها به صورت استاندارد و کارخانه‌ای دودی است، اعلام کرد: رانندگان می‌توانند شیشه‌های خودروی خود را با درصد مجاز و تعریف شده، دودی کنند.

سرهنگ عابدی گفت:‌ نوع شیشه دودی باید به گونه‌ای باشد که داخل خودرو پیدا باشد در غیر اینصورت پلیس راهور فاتب با مشاهده خودرویی که شیشه‌اش دودی بوده و داخل خودرو قابل رؤیت نباشد، برخورد می‌کند.

وی نوع برخورد پلیس با این چنین خودروها را اعمال قانون عنوان و خاطرنشان کرد: جریمه ۵۰ هزار تومانی با کد جریمه ۲۱۱۴ در انتظار متخلفان است.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا