لومیا ۵۲۰ بعد از سه سال هنوز هم در مقام محبوب ترین لومیا قرار دارد

موبنا –  اخیرا وبسایت شرکت AdDuplex که به توسعه دهندگان ویندوز و ویندوزفون کمک می کند تا با تبلیغات، برنامه های خود را به کاربران بشناسانند، آماری را از میزان استفاده لومیاهای مختلف منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این آمار که مربوط به ماه می سال جاری است نشان می دهد …

موبنا –  اخیرا وبسایت شرکت AdDuplex که به توسعه دهندگان ویندوز و ویندوزفون کمک می کند تا با تبلیغات، برنامه های خود را به کاربران بشناسانند، آماری را از میزان استفاده لومیاهای مختلف منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

lumia-520

این آمار که مربوط به ماه می سال جاری است نشان می دهد که لومیا ۵۲۰ هنوز هم در رتبه اول میزان استفاده از برند لومیا قرار دارد، در این آمار لومیا ۵۲۰ میزان  ۱۲.۲ درصد را از سهم استفاده از تلفن های همراه ویندوزی را از آن خود کرده است و پس از آن لومیا ۵۳۵ با ۱۱.۷ درصد در مقام دوم قرار گرفته است، البته با فروش ۱۲ میلیون دستگاه در زمان معرفی لومیا ۵۲۰ یعنی سال ۲۰۱۳، کماکان انتظار می رفت که لومیا ۵۲۰ در مقام اول این لیست قرار بگیرد و به عنوان محبوب ترین لومیا در سه سال پیاپی شناخته شود.

 

lumia-520-a1-620x406

این وبسایت علاوه بر این آمار استفاده از سیستم عامل ویندوز را در تلفن های همراه دیگر شرکت ها را نیز مورد بررسی قرار داده است که در آن می توان به سهم ۹۷.۱۰ درصدی لومیاهای مایکروسافت اشاره کرد، و در ادامه  اچ تی سی در مقام دوم با میزان ۱.۰۲ درصد قرار گرفته است، نکته قابل توجه این است که تلفن همراه آلکاتل یعنی One Touch Fierce که در فبریه معرفی شده است هنوز هیچ جایگاهی در این آمار بدست نیاورده است. در ادامه می توانید نمودار این تقسیم را مشاهده کنید.

ap2-768x573

در انتها شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید میزان استفاده از نسخه های مختلف ویندوز در تلفن های همراه به چه اندازه است، در آمار دیگری که از این شرکت منتشر شده است، مشاهده می شود که ویندوزفون ۸.۱ هنوز در مقام اول قرار دارد و سهم ۷۸.۸ درصد را از آن خود کرده و ویندوز ۱۰ موبایل با سهم ۱۰.۴ درصدی در مقام دوم قرار گرفته است، البته پس از انتشار نسخه رسمی ویندوز ۱۰ موبایل میزان استفاده از آن نسبت به ماه اخیر ۱.۲ درصد افزایش پیدا کرده است. نکته جالب این است که هنوز افرادی هستند که از نسخه های بسیار قدیمی تر این سیستم عامل یعنی ویندوزفون ۷ و ۸ استفاده می کنند.

ap3-768x470

 

 منبع: وینفون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا