گروهک تروریستی القاعده به دنبال ترور بیل گیتس و تجار آمریکایی

موبنا – این اطلاعیه که در شماره اخیر مجله اینسپایر در قالب یک مقاله انگلیسی با عنوان “انقلاب چاقو، پیش به سوی آمریکا” نوشته شده است، در آن به مسائل مختلف ترور پرداخته شده و از این اقدام با عنوان استراتژی جهاد مقدس یاد کرده است. البته در این اطلاعیه علاوه بر تجار سرشناس، از ترور افراد …

موبنا – این اطلاعیه که در شماره اخیر مجله اینسپایر در قالب یک مقاله انگلیسی با عنوان “انقلاب چاقو، پیش به سوی آمریکا” نوشته شده است، در آن به مسائل مختلف ترور پرداخته شده و از این اقدام با عنوان استراتژی جهاد مقدس یاد کرده است. البته در این اطلاعیه علاوه بر تجار سرشناس، از ترور افراد مشهور در حوزه فرهنگی نیز یاد شده است.

القاعده در این مقاله از عکس های بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و بلومبرگ شهردار سابق نیویورک استفاده کرده است و چند شخص سر شناس دیگر استفاده کرده است و این افراد را نمونه ای از اهداف ترور های خود یاد کرده است. تصویر استفاده شده برای این منظور تصاویر منتاژ شده این افراد با یک اسلحه است که بر روی آن ها خون ریخته شده است.

inspire-magazine

علاوه بر این، تصویر اصلی این نسخه از مجله نیز یک تصویر الهام بخش با فضایی تاریک را به تصویر می کشد که یک قاتل در حال نزدیک شدن به یک خانه مجلل در آمریکا است که قربانی در آن زندگی می کند، همچنین در آن از عبارت “Professional Assassinations” با فونت بزرگ استفاده شده است و در زیر آن نیز کمی کوچکتر عبارت “Home Assassinations” به چشم می خورد که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

inspire15 (1)

این گروهک تروریستی در مقاله خود اعلام کرده است که این وظیفه تمامی مسلمانان آمریکایی است که در این راه قدم بگذارند، و ترساندن و ترور افراد موثر در اقتصاد این کشور برای ضربه زدن به آن کافی است.

 

 منبع: وینفون

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا