عرضه اپلیکیشن OneDrive برای ویندوزی ۱۰

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، «عمر شاهین» مدیر گروه برنامه OneDrive روی وبلاگ رسمی این بخش از شرکت مایکروسافت توضیح داد که اپلیکیشن مذکور «یک ابزار تکمیلی و سازگار با نمایشگرهای لمسی است که به شما امکان می‌دهد وارد آن شوید، فایل‌های خود را ویرایش کنید و بدون آنکه سیستم سازمانی را به دستگاه موبایلی …

موبنا -به گزارش وبسایت Zdnet، «عمر شاهین» مدیر گروه برنامه OneDrive روی وبلاگ رسمی این بخش از شرکت مایکروسافت توضیح داد که اپلیکیشن مذکور «یک ابزار تکمیلی و سازگار با نمایشگرهای لمسی است که به شما امکان می‌دهد وارد آن شوید، فایل‌های خود را ویرایش کنید و بدون آنکه سیستم سازمانی را به دستگاه موبایلی متصل کنید، بتوانید فایل‌های شخصی یا کاری را به اشتراک بگذارید»

استفاده از عبارت «ابزار تکمیلی» در این توضیحات اهمیت ویژه دارد. اپلیکیشن OneDrive UWP قرار نیست جایگزین نسخه کنونی ابزار OneDrive شود. نسخه کنونی این ابزار در حالت پیش‌زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد و با سیستم File Explorer ارتقا یافته است.

در عوض، این ابزار کاربردی می‌تواند در دستگاه‌های ثانویه مورد استفاده قرار گیرد یا برای دستگاه‌هایی از جمله تبلت‌های کوچک یا رایانه‌های دومنظوره به کار گرفته شود. در این دستگاه‌ها معمولا حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات محدود است و انتقال همه اطلاعات به فضای OneDrive گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود.

اپلیکیشن جدید مایکروسافت از هر دو حساب کاربری OneDrive و OneDrive fo Business پشتیبانی می‌کند. این ابزار کاربردی محتویات هر یک از دو حساب کاربری مذکور را به صورت مجزا نمایش می‌دهد و اطلاعات هر حساب کاربری در منوی سمت چپ به صورت مجزا ارایه می‌گردد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا