ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز به سمت آمل

موبنا – وی ادامه داد : حجم ترافیک اکنون در محدوده شهرگزنک و منظریه پلور به سمت آمل بیشتر است. سرپرست اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت : البته بارش خفیف باران به صورت پراکنده در برخی نقاط جاده هراز ادامه دارد و باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است که این موضوع خود بر …

موبنا – وی ادامه داد : حجم ترافیک اکنون در محدوده شهرگزنک و منظریه پلور به سمت آمل بیشتر است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت : البته بارش خفیف باران به صورت پراکنده در برخی نقاط جاده هراز ادامه دارد و باعث لغزنده شدن سطح جاده شده است که این موضوع خود بر حجم ترافیک اضافه کرده است .

وی افزود : به علت حجم بالای تردد و ترافیک سنگین خودروها ، اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده هراز که از بعد از ظهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت آغاز شده بود ، تا بامداد دوشنبه سوم خرداد ادامه دارد.

جغتا با تاکید بر این که در مدت اعمال محدودیت های ترافیکی تردد هرنوع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و غذایی در جاده هراز ممنوع است ، از رانندگان خواست در طول مسیر این جاده با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

وی یادآورشد : درعین حال عوامل و گشت های پلیس راه آمل و ماموران راهداری و هلال احمر در مناطق حساس ترافیکی جاده هراز حضور دارند و برای روان سازی ترافیک تلاش می کنند.
حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیر جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران واقع است.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا