اعتراض فقیهه سلطانی به انتشار مصاحبه جعلی

موبنا – فقیهه سلطانی بازیگر کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داد. سلطانی با انتشار تصویر این مصاحبه جعلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: این مطالب زشت با این عناوین زشت‌تر، مصاحبه ای جعلی است و من هرگز با خبرنگار این رسانه بعد از هزار بار تماس، …

موبنا – فقیهه سلطانی بازیگر کشومان به انتشار مصاحبه جعلی از او در یک هفته نامه به شدت واکنش نشان داد.

سلطانی با انتشار تصویر این مصاحبه جعلی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: این مطالب زشت با این عناوین زشت‌تر، مصاحبه ای جعلی است و من هرگز با خبرنگار این رسانه بعد از هزار بار تماس، مصاحبه نکردم !

اعتراض فقیهه سلطانی به انتشار مصاحبه جعلی
اینم مطلب جوابیه از طرف من که قرار است در این رسانه چاپ شود …

بنام نامی حق
بسیار از مدیران تحریریه ی هفته نامه تماشاگران امروز در شگفت و دلگیریم !
دلگیر از چاپ و انتشار مصاحبه ای که من “فقیهه سلطانی” هرگز با این رسانه انجام ندادم و شگفت زده از تیتر بسیار نازیبای این مصاحبه بی اساس !
علی رغم تمام توضیحات ما در مورد مطالب نامه و شفاف سازی در مورد درخواستهای منطقی خود از مدیریت سازمان ، در خصوص تشکیل “خانه بازیگر” و در نتیجه سامان یافتن امور بازیگران اعم از مرد و زن ،باز هم شاهد چاپ و انتشار مطالبی از این دست با عناوین نا زیبا و برداشتهای سهل انگارانه و مغرضانه در مورد محتوی نامه اخیر هستیم ، که تماما و تنها تخریب شخصیت امضا کننده گان نامه را در پی دارد !
متاسفانه برخی از رسانه ها و خبرنگاران با دگرگونی مطالب و منظور ما سعی در ایجاد اختلاف بین ما و همکارانمان و ماهی گرفتن از این آب گل آلود در جهت ایجاد جنجال خبری در رسانه خویشند و خواسته و یا ناخواسته باعث تغذیه خبری شبکه های غیر و ضد نظام میگردند !
عزیزان ! بزرگواران ! برخی از اصحاب رسانه که منصف نیستید ..به خدا که فردایی هست …قیامتی هست و روز حسابی …دنیا و اعتبار آن ارزش ریختن آبروی دیگران را ندارد …! و من الله هدایه
فقیهه سلطانی

 منبع: فارس

دکمه بازگشت به بالا