واکنش مشاور احمدی‌نژاد به اظهارات استاندار زنجان

موبنا – علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس دولت نهم و دهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، درباره سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم به استان زنجان و حاشیه های پیش آمده در این باره، گفت: ما مسئول برگزاري مراسم جشن نيمه شعبان در زنجان نيستيم كه لازم باشد به اظهارات استاندار محترم …

موبنا – علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس دولت نهم و دهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، درباره سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت نهم و دهم به استان زنجان و حاشیه های پیش آمده در این باره، گفت: ما مسئول برگزاري مراسم جشن نيمه شعبان در زنجان نيستيم كه لازم باشد به اظهارات استاندار محترم زنجان پاسخ دهيم.

وی تاکید کرد: اما سئوال اين است كه آيا دست اندركاران برگزاری هزاران مراسم جشن ميلاد امام زمان (ع) در سراسر كشور بايد از استانداران مجوز بگيرند؟ يا اينكه در اين زمينه تبعيض وجود دارد؟

جوانفکر همچنین در رابطه با گردهمایی حامیان احمدی‌نژاد در ساختمان جنت آباد، گفت: قرار است که روز پنجشنبه هفته آينده (۶ خرداد ماه) هم يک نشست تبيينی با حضور جمعی از فرهنگيان، نخبگان و دانشگاهيان برگزار شود.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور سابق پیرامون وضعیت دانشگاه ایرانیان هم خاطر نشان کرد: در مورد دانشگاه ایرانیان مسئوليتي ندارم.

گفتنی است که “جمشید انصاری” استاندار استان زنجان در رابطه با سفر محمود احمدی‌نزاد به استان متبوعش واکنش نشان داده بود، وی در این باره گفت: هیچ نهاد رسمی تاکنون مسئولیت این سفر را برعهده نگرفته است، هر گروهی که از احمدی نژاد برای سفر به استان دعوت کردند باید مسئولیت این سفر را قبول کند.

انصاری افزود: اگر در این سفر هر گونه حادثه ای پیش آید مسئولیت بر عهده برگزار کنندگان این مراسم است و باید عواقب آن رابر عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: تاکنون نه کسی از ما درخواست مجوز برای این مراسم کرده و نه کسی مسئولیت آنرا بر عهده گرفته است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا