فروش ساعت اپل کم شد

موبنا – به گزارش بیزینس‌اینسایدر، اپل فروش ساعت‌های اپل را همچون آمار فروش آیفون، آیپد و مک آشکار نمی‌کند. بنابراین بهترین گمان درباره اینکه اپل چه تعداد ساعت هوشمند فروخته است از گروه‌های تحقیقاتی صنعتی و به طور خاص IDC که اطلاعاتش اغلب از مدیران اپل گرفته می‌شود، به دست می‌آید. طبق آخرین تخمین‌های IDC …

موبنا – به گزارش بیزینس‌اینسایدر، اپل فروش ساعت‌های اپل را همچون آمار فروش آیفون، آیپد و مک آشکار نمی‌کند. بنابراین بهترین گمان درباره اینکه اپل چه تعداد ساعت هوشمند فروخته است از گروه‌های تحقیقاتی صنعتی و به طور خاص IDC که اطلاعاتش اغلب از مدیران اپل گرفته می‌شود، به دست می‌آید.

طبق آخرین تخمین‌های IDC از اولین سه ماهه فروش ساعت‌های اپل، ۱.۵ میلیون واحد به فروش رفته است و این عدد در مقایسه با سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ که IDC فروش ۴.۱ میلیون ساعت اپل را گزارش داده بود، افت بزرگی محسوب می‌شود. (البته آن سه ماهه از دوره تعطیلات بهره برد که با این وجود تخمین فروش ساعت‌ها در آن زمان هم چندان مناسب نبود)

این فروش حاکی از افت ۶۳.۴۱ درصدی نسبت به سه ماهه گذشته است. البته تغییرات فروش نسبت به سال گذشته در دسترس نیست، زیرا ساعت اپل از ماه آوریل سال گذشته به فروش رسید.

سخت‌افزار ساعت اپل از زمانی که سال گذشته ارائه شد، به‌روزرسانی نشده است، اما اپل محصول خود را نرم‌افزار جدید تغییر داده است. در سه ماه گذشته، اپل همچنین کف قیمت را برای ساعت‌های هوشمند کاهش داده و به ۲۹۹ دلار رساند.

در حالی که ساعت اپل در مقایسه با ساعت‌های گوگل و سامسونگ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در دنیاست، با توجه به برآوردهای IDC ساعت‌های فیت‌بیت و شیائومی با فروش ساعت‌های ساده‌تر از اپل گذشته و حتی شیائومی که تقریبا به طور انحصاری در چین به فروش می‌رسد، در این سه ماهه از اپل عبور کرده است.
1463565033242_Apple-Watch-sales-dropped-1

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا