تامین مالی خدمات فناوری اطلاعات در روستاها توسط پست بانک

موبنا – خسرو فرحی در گردهمائی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستائی و شوراهای استانداری ها با پست بانک گفت: آماده گسترش خدمات متنوع بانکی و ارتباطی و همکاری با دهیاری ها در جهت توسعه روستایی هستیم. وی با اشاره به نقش ۲۶ درصدی روستاها در تولید ناخالص داخلی کشور، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های …

موبنا – خسرو فرحی در گردهمائی مشترک مدیران کل دفاتر امور روستائی و شوراهای استانداری ها با پست بانک گفت: آماده گسترش خدمات متنوع بانکی و ارتباطی و همکاری با دهیاری ها در جهت توسعه روستایی هستیم.
وی با اشاره به نقش ۲۶ درصدی روستاها در تولید ناخالص داخلی کشور، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی پست بانک ایران به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارائه خدمات در روستاها و تجهیز منابع برای فعالیت های تولیدی و کسب و کارهای خرد و متوسط است و برهمین اساس در زمینه خدمت رسانی به این اقشار پیشگام شده است.
مدیرعامل پست بانک ایران با تاکید بر اتکا به اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی برای ایجاد عدالت منطقه ای و جغرافیائی در سطح کشور در راستای کاهش شکاف دیجیتالی، افزود: تامین مالی بخش های IT و ICT در روستاها در جهت توسعه روستائی از جمله رویکردهای پست بانک است.
وی با اشاره به وجود بیش از ۴ میلیون حساب در روستاها و ۲.۵ میلیون کارت بانکی، بر گسترش همکاری متقابل با دهیاریها در جهت توسعه روستایی تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا