مخابرات به ازای هر سهم ۴۵ تومان سود تقسیم کرد

موبنا – مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مخابرات ایران امروز با حضور ۹۶ درصد سهامداران برگزار شد. شرکت توسعه اعتماد مبین با ۵۰ درصد به علاوه یک سهم، دولت جمهوری اسلامی با ۲۰ درصد سهام عدالت با ۱۹.۵۴ درصد سهام، سهامداران اصلی شرکت مخابرات ایران هستند. در این جلسه سهامداران به تقسیم ۹۰ درصد از …

موبنا – مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مخابرات ایران امروز با حضور ۹۶ درصد سهامداران برگزار شد.
شرکت توسعه اعتماد مبین با ۵۰ درصد به علاوه یک سهم، دولت جمهوری اسلامی با ۲۰ درصد سهام عدالت با ۱۹.۵۴ درصد سهام، سهامداران اصلی شرکت مخابرات ایران هستند.
در این جلسه سهامداران به تقسیم ۹۰ درصد از سود به میزان ۴۵ تومان به ازای هر سهم رأی دادند. همچنین پس از تقسیم سود سهامدار عمده اعلام کرد که توسعه اعتماد مبین دولت و سهام عدالت ۵۰ درصد از سود خود معادل ۵۰۰ میلیارد تومان را دریافت نمی‌کنند و ۳۰ درصد این مبلغ را به طرح‌های توسعه‌ای و افزایش سرمایه اختصاص خواهند داد. درباره ۲۰ درصد باقی مانده نیز بعداً تصمیم‌گیری می‌شود.
مقرر شد سهامداران سود سهام خود را از ۱۵ تیر ماه دریافت کنند. در این جلسه همچنین پاداش هیأت مدیره و حق جلسه اعضای غیر موظف مانند سال گذشته تعیین شد. حق جلسه افراد غیرموظف ۷۵۰ هزار تومان به ازای هر جلسه در نظر گرفته شده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا