جدیدترین هدست بلوتوث جبرا وارد بازار شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – این هدست بلوتوث جدید با ویژگی هایی همچون ضدآب بودن، مقاومت در برابر ضربه و گردوخاک برای افرادی که در شرایط کارهای سخت و فیزیکی قرار دارند طراحی و تولید شده است. هدست بلوتوث Steel جبرا از طریق بلوتوث ۴.۱ با گوشی جفت می شود و می تواند به طور همزمان …

موبنا، لیلا محمدنظامی – این هدست بلوتوث جدید با ویژگی هایی همچون ضدآب بودن، مقاومت در برابر ضربه و گردوخاک برای افرادی که در شرایط کارهای سخت و فیزیکی قرار دارند طراحی و تولید شده است.
هدست بلوتوث Steel جبرا از طریق بلوتوث ۴.۱ با گوشی جفت می شود و می تواند به طور همزمان با دو دستگاه متصل باشد و همچنین اتصالش به چند دستگاه قبل را در حاظه می سپارد و در محدوده ۳۰ متری عملکرد قابل قبولی دارد.
jabra-steel-headset
این هدست کیفیت صدای خوبی دارد و به لطف استفاده از میکروفن دوتایی omni-directional نویز را به حداقل رسانده و می تواند در هر شرایط آب و هوایی صدایی با کیفیت را انتقال دهد.
باتری لیتیومی آن با دوساعت شارژ می تواند برای ۶ ساعت مکالمه انرژی داشته باشد و در صورت عدم استفاده تا ده روز در حالت استندبای باقی بماند.
تنظیم صدای آن به صورت خودکار است و دکمه ای برای تنیم صدا روی هدست تعبیه نشده است اما باید گفت که دکمه ای برای تنظیم صدا روی هدست تعبیه نشده است.
دکمه پاور، دکمه تماس و دکمه ای برای فعال سازی دستیارهای صوتی siri و google now وجود دارد و قابلیت فرمان پذیری صوتی برای پاسخگویی به تماس ها هم در نظر گرفته شده است.
هدست بلوتوث Steel جبرا حدود ۷۱.۵ میلی متر طول، ۱۵.۴ میلی متر عرض و ۲۵.۵ میلی متر ضخامت و ۱۰ گرم وزن دارد.
این هدست تازه وارد با گارانتی نامداران ارتباطات همراه با حدود قیمت ۳۰۰ هزار تومان روانه بازار دیجیتال کشور شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا