تمایل مشتریان به گوشی های ساده و کلاسیک

موبنا، لیلا محمدنظامی – این روزها همه سراغ اسمارت‌فون‌ها یا همان گوشی‌های هوشمند می‌روند و در انتخاب میان آنها مردد می‌شوند؛ گوشی‌هایی اغلب با سیستم عامل اندروید که در رده قیمتی پایین‌رده تا میان‌رده و بالارده می‌توان محصولات مختلفی از تولیدکننده‌های چینی گرفته تا سایر تولیدکننده‌ها از جمله سامسونگ و ال‌جی وغیره پیدا کرد. اما …

موبنا، لیلا محمدنظامی – این روزها همه سراغ اسمارت‌فون‌ها یا همان گوشی‌های هوشمند می‌روند و در انتخاب میان آنها مردد می‌شوند؛ گوشی‌هایی اغلب با سیستم عامل اندروید که در رده قیمتی پایین‌رده تا میان‌رده و بالارده می‌توان محصولات مختلفی از تولیدکننده‌های چینی گرفته تا سایر تولیدکننده‌ها از جمله سامسونگ و ال‌جی وغیره پیدا کرد.
اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند گوشی دومی برای تماس و پیام کوتاه داشته باشند و بدون دردسر به آنها رسیدگی کنند.
maxresdefault
البته نباید فراموش کنیم که برخی کاربران نیز کماکان به این گوشی‌ها وفادارند و سراغ گوشی‌های هوشمند نرفته‌اند.
وقتی اسم گوشی‌های ساده می‌آید، نام نوکیا در ذهن تداعی می‌شود؛ گوشی‌هایی ساده با ظاهری تقریبا مشابه که در طول زمان تنها رنگ‌وبوی آنها تغییر کرده است.
این گوشی‌ها اکنون دیگر نمایشگر تک‌رنگ ندارند، بلکه به نمایشگرهای رنگی مجهز شده‌اند و حتی امکان پخش موسیقی دارند. برخی از آنها نیز از کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند. البته گوشی‌های ساده تنها محدود به برند نوکیا نیستند و در سایر برندها هم می‌توان نمونه‌های خوبی پیدا کرد.
هم اکنون گوشی های ارزان قیمت فراوانی در بازار تلفن همراه موجود است که با تقاضای مشتریان همراه شده است.
۱۰۵، ۱۰۸ Dual SIM ، ۱۳۰ ، ۲۱۵ Dual SIM ،۲۲۲ ، ۲۳۰ Dual SIM و ASHA 225 از جمله گوشی های ارزان قیمت ۲۰۰ هزار تومانی نوکیا محسوب می شود.
هر چند علاوه بر نوکیا، سامسونگ و هوآوی نیز دارای بیشترین تنوع مدل در گوشی های ارزان قیمت هستند.

دکمه بازگشت به بالا