مشخصات دومین گوشی اندرویدی بلک‌بری اعلام شد

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند مذکور که فعلا Hamburg نام دارد نمایشگر ۵.۲ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌شود. برای این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه Snapdragon 615 با هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده و پردازنده گرافیکی Adreno 405 …

موبنا، میثم لطفی – گوشی هوشمند مذکور که فعلا Hamburg نام دارد نمایشگر ۵.۲ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌شود. برای این گوشی هوشمند میان‌رده تراشه Snapdragon 615 با هشت هسته ۱.۵ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده و پردازنده گرافیکی Adreno 405 هم در آن موجود است.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و شامل ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلیس است. روی این گوشی هوشمند نسخه ۶.۰.۱ سیستم عامل اندروید نصب شده است.

blackberry1

«دایلان هابکریک» که مدل‌های مفهومی از دو گوشی اندرویدی Hamburg و Rome بلک‌بری را عرضه کرده است توضیح داد که گوشی هوشمند Hamburg ظاهری شبیه به مدل Z30 بلک‌بری دارد.

لازم به ذکر است شرکت بلک‌بری نوامبر گذشته نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را با نام Priv عرضه کرد و پس از آن «جان چِن» مدیرعامل شرکت بلکبری توضیح داد در سال ۲۰۱۶ تعداد بیشتری گوشی اندرویدی روانه بازار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا