گل محمدی: هنوز هیچ چیز تمام نشده است

موبنا – یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر العین اظهار کرد: بازی بسیار پرفشار بود و همان طور که پیش از این گفته بودیم هم برابر حریف و هم در مقابل گرمای هوا یک جنگ تمام عیار را به نمایش گذاشتیم. وی با بیان اینکه ما می‌دانستیم العین یکی از بهترین …

موبنا – یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر العین اظهار کرد: بازی بسیار پرفشار بود و همان طور که پیش از این گفته بودیم هم برابر حریف و هم در مقابل گرمای هوا یک جنگ تمام عیار را به نمایش گذاشتیم.

وی با بیان اینکه ما می‌دانستیم العین یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و مهره‌های ارزشمندی در اختیار دارد، افزود: ما فقط در ۱۰-۱۵ دقیقه نخست بازی تمرکز نداشتیم اما در سایر دقایق بازی خوب ظاهر شدیم، به موقع گل زدیم و به خوبی بازی را مدیریت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به بازیکنان خود افتخار می‌کنم، تصریح کرد: قطعا همه ما از این نتیجه خوشحال هستیم اما نباید فراموش کنیم که هنوز هیچ چیز تمام شده نیست و کار ما همچنان ادامه دارد. ما فقط اجازه داریم که امشب به نتیجه‌ای که کسب کرده‌ایم فکر کنیم و از این بابت خوشحال باشیم و مطمئناً از فردا باید برای بازی برگشت مقابل العین بار دیگر خود را آماده کنیم.

وی با بیان اینکه خوشحال هستیم که تا این لحظه یک نماینده شایسته برای فوتبال ایران بوده‌ایم، گفت: امیدواریم که در بازی برگشت کار را تمام کنیم و از همین جا از همه می‌خواهیم که به ما کمک کنند. هواداران نیز از هم اکنون باید خود را برای دیدار برگشت برابر العین در ورزشگاه فولادشهر آماده کنند.

نوشته های مشابه
 منبع: سایت باشگاه ذوب آهن

دکمه بازگشت به بالا