پرداخت موبایلی برای نخستین بار با دستبندهای هوشمند سازگار می‌شود

موبنا، میثم لطفی – به طور کلی بین دستبندهای هوشمند مخصوص تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند تفاوت‌های فراوان وجود دارد و البته این روزها دستبندهای مخصوص تناسب اندام بیش از هر زمان دیگر پیچیده شده‌اند و قابلیت‌های کاربردی را شامل می‌شوند. هم‌اکنون موقع آن فرا رسیده است تا یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند وارد …

موبنا، میثم لطفی – به طور کلی بین دستبندهای هوشمند مخصوص تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند تفاوت‌های فراوان وجود دارد و البته این روزها دستبندهای مخصوص تناسب اندام بیش از هر زمان دیگر پیچیده شده‌اند و قابلیت‌های کاربردی را شامل می‌شوند.

هم‌اکنون موقع آن فرا رسیده است تا یکی دیگر از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند وارد دستبندهای هوشمند شود. شرکت Fitbit سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را روی فناوری پرداخت‌های موبایلی Coin انجام داده است.

fitbit coin payment (2)

سیستم Coin نوعی کارت اعتباری هوشمند است که می‌تواند تمام اطلاعات مربوط به پرداخت از کارت‌های مختلف را در خود ذخیره کند و به کار امکان دهد موقع پرداخت، هر کدام از آنها را که می‌خواهد انتخاب کند.

این کارت اعتباری هوشمند مبتنی بر فناوری کوتاه‌بورد NFC ساخته شده است که خدمات پرداخت‌های موبایلی از جمله Apple Pay و Android Pay را پشتیبانی می‌کند.

شرکت Fitbit در طرح جدید خود قصد ندارد سیستم سخت‌افزاری Coin را به فروش برساند. ولی قرار است مدل بعدی دستبند هوشمند Fitbit از فناوری NFC شرکت Coin پشیتبانی کند. لازم به ذکر است شرکت Coin سیستم پرداخت موبایلی خود را برای فناوری‌های پوشیدنی Chronos و Moov ارایه می‌دهد.

شرکت Fitbit اعلام کرد سری محصولات ۲۰۱۶ آن قابلیت مذکور را شامل نمی‌شود و از سال آینده امکان پرداخت‌های موبایلی را برای نخستین بار با دستبندهای هوشمند فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا