با نسخه جدید Uber از موقعیت جغرافیایی دوستان خود مطلع شوید

موبنا، میثم لطفی – گزینه مربوط به ردیابی دوستان و اعضای خانواده از طریق قابلیت جدیدی با نام Family Profiles ارایه می‌شود. شرکت Uber پیش از این قابلیت مذکور را به گونه‌ای ارایه کرده بود که کاربران به کمک آن می‌توانستند با پرداخت حق اشتراک، مراقب اطرافیان خود باشند. این قابلیت به طور ویژه برای …

موبنا، میثم لطفی – گزینه مربوط به ردیابی دوستان و اعضای خانواده از طریق قابلیت جدیدی با نام Family Profiles ارایه می‌شود. شرکت Uber پیش از این قابلیت مذکور را به گونه‌ای ارایه کرده بود که کاربران به کمک آن می‌توانستند با پرداخت حق اشتراک، مراقب اطرافیان خود باشند. این قابلیت به طور ویژه برای والدینی ارایه شده بود که می‌توانستند به صورت دایم از موقعیت جغرافیایی فرزند خود باخبر شوند.

قابلیت Family Profiles هم‌اکنون بخش ویژه‌ای را با نام Trip Tracker شامل می‌شود که به صورت خودکار پیام‌ها و اطلاعیه‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد و به کمک آن می‌توان از روی نقشه مطلع شد هر یک از اعضای خانواده که اپلیکیشن Uber را روی موبایل خود نصب کرده‌اند، در چه موقعیت جغرافیایی قرار دارند.

uber (2)

شرکت Uber این سرویس جدید را در قالب یک قابلیت امنیتی ارایه کرده است. زیرا به شما امکان می‌دهد زمانی که اعضای خانواده در سفر هستند بتوانید از صحت و سلامت آنها مطلع شوید و زمان رسیدن آنها به مقصد را دریابید.

به هر حال این قابلیت جدید گزینه کاربردی به نظر می‌رسد و البته در مرحله کنونی فقط برای کاربران آمریکایی ارایه شده است.

دکمه بازگشت به بالا