اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته

موبنا – تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهار شنبه – ۲۹ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۲ روز دوشنبه مورخ سوم خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اما رفت و آمد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت …

موبنا – تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهار شنبه – ۲۹ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۲ روز دوشنبه مورخ سوم خرداد از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اما رفت و آمد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه- ۳۱ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه -اول خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع اعلام شده است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه – ۳۱ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۰۲:۰۰ روز شنبه – اول خردادماه- از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه – دوم خردادماه- تا ساعت ۰۲:۰۰ روز دوشنبه – سوم خردادماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه – دوم خردادماه – تا ساعت ۰۲:۰۰ روز دوشنبه – سوم خردادماه- از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

در محور هراز تردد تمام وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳:۰۰روز یکشنبه – دوم خردادماه- تا ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز دوشنبه – سوم خردادماه- از رودهن محدوده (مشاء)به سمت آمل ممنوع می شود و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد تمام وسایل نقلیه از از ساعت ۱۵:۰۰روز یکشنبه – دوم خردادماه- تا ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز دوشنبه- سوم خردادماه- از آب اسک به سمت رودهن (مشاء)یکطرفه است.

تردد تمام تریلرها ازمحور هراز ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهار شنبه – ۲۹ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه – سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه – ۲۹ اردیبهشت ماه- تا ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه -سوم خردادماه- از محور هراز ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه – دوم خردادماه – تا ساعت ۰۸:۰۰ روز دوشنبه – سوم خردادماه – از محور هراز ممنوع اعلام شده است .

در محور قزوین رشت و محور آستار اردبیل تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴۰۰ روز یکشنبه – دوم خردادماه- در محورهای قزوین رشت و آستارا اردبیل و بالعکس ممنوع است.

در محور فاروج – شیروان – بجنورد – چمن بید و محور چمن بید – جنگل گلستان و بالعکس تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و یکشنبه – ۳۰ اردیبهشت و دوم خردادماه – در محورهای فوق ممنوع است.
در محور فریمان مشهد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۱:۰۰ روزهای جمعه – شنبه و یکشنبه – ۳۱ اردیبهشت ماه ، اول و دوم خردادماه- از ۲۰ کیلومتری محور فریمان مشهد مسیر شرق به غرب ممنوع و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین آزادراه شهید شوشتری تردد کنند.

در محورهای استان قم تردد انواع تریلر , کامیون و کامیونت از ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه – اول خردادماه- تا ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه – دوم خردادماه- از میدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین ( پل میدان ۷۲ تن به سمت اتوبان قم کاشان تردد کنند.

عوارضی اتوبان قم کاشان به سمت میدان ۷۲ تن ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین اتوبان قم کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر دهند و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی ( ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم تهران و سلفچگان ادامه مسیر دهند.

جاده قدیم کاشان قم نرسیده به پل امیر کبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان کاشان قم شوند تردد کنند.

در محورهای دلیجان نراق مشهد اردهال کاشان ، محور قدیم ساوه همدان و محور قدیم ساوه سلفچگان تردد تمام تریلر ها و کامیونها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه – اول خردادماه- تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه- سوم خردادماه- در محورهای فوق ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با ۲ تیم که یکی در جلو ودیگری در انتها قرار دارد اسکورت می کنند.

 منبع: فرارو 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا