کاهش نرخ چشمگیر در ارتباطات بین استانی شبکه های زیرساخت

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمد جواد جهرمی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم معارفه‌اش با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای اداره شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است. وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته زحمات بسیاری برای آماده‌سازی این پروژه کشیده شده است، گفت: طبق وعده وزیر …

موبنا، لیلا محمدنظامی – محمد جواد جهرمی ظهر امروز چهارشنبه در مراسم معارفه‌اش با اشاره به برنامه‌های مدنظر برای اداره شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: مهمترین وظیفه ما اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته زحمات بسیاری برای آماده‌سازی این پروژه کشیده شده است، گفت: طبق وعده وزیر ارتباطات تا پایان شهریور ماه بخش زیرساختی شبکه ملی اطلاعات آماده خواهد شد و تا پایان خرداد نیز ما قول می‌دهیم مراکز تبادل داده را در شهرهای مشهد، تبریز و شیراز راه‌اندازی کنیم که این اقدام گام بزرگی در جهت توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.
جهرمی خاطرنشان کرد: نخستین مرکز تبادل داده هفته جاری در تهران راه‌اندازی شده است.
وی همچنین در ادامه مراسم از کاهش نرخ ارتباطات بین استانی شبکه زیرساخت کشور تا یک ماه آینده و در جهت کاهش هزینه‌ اپراتورهای ارتباطی خبر داد.
وی همچنین مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت این تصمیم را در جهت کاهش هزینه اپراتورهای ارتباطی عنوان کرد و گفت: باید درآمد زیرساخت را از مسیر ترانزیت‌های بین‌المللی محقق کنیم و برای حصول عدالت اجتماعی، سیاست توسعه و حمایت از اپراتورها را در داخل کشور داشته باشیم.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور انبوهی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات برپا شد، از زحمات محمود خسروی برای ۳۵ سال حضور در عرصه ارتباطات کشور تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا