رایانه پنج دلاری به قابلیت نصب دوربین مجهز شد

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، بنیاد Raspberry Pi می گوید با به روزکردن سخت افزار Raspberry Pi Zero یک متصل کننده دوربین را به این ریزرایانه شخصی ۵ دلاری افزوده تا از این طریق بتوان از قابلیت های دوربین های دیجیتال هم به همراه رایانه مذکور استفاده کرد. همچنین یک کابل آداپتور شش …

موبنا – به گزارش پی سی ورلد، بنیاد Raspberry Pi می گوید با به روزکردن سخت افزار Raspberry Pi Zero یک متصل کننده دوربین را به این ریزرایانه شخصی ۵ دلاری افزوده تا از این طریق بتوان از قابلیت های دوربین های دیجیتال هم به همراه رایانه مذکور استفاده کرد.

همچنین یک کابل آداپتور شش اینچی هم در این مجموعه پیش بینی شده است. Eben Upton موسس Raspberry Pi می گوید رابط افزودن دوربین یکی از پرتقاضاترین قابلیت هایی است که کاربران خواستار افزوده شدن آن به این رایانه پنج دلاری بودند. انتظار می رود با این تحول استقبال از رایانه های یاد شده افزایش یابد.
pizero1-3-100661193-large
فروش این رایانه کوچک به طور اینترنتی و از طریق خرده فروشی های مختلف صورت می گیرد و تا به حال بیش از ۳۰ هزار واحد از نسخه ۱.۳ آن به فروش رفته است و انتظار می رود این روند تقاضا در ماه های آینده هم ادامه یابد.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا