موتو پاریلا کربن؛ خودرو شاسی بلند دنیای دوچرخه‌های الکتریکی

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت موتو پاریلا محصول جدید خود که یک دوچرخه کوهستان الکتریکی به نام کربن است را معرفی کرده و از آن به نوعی خودرو شاسی بلند دنیای دوچرخه های الکتریکی یاد می کند. در همان نگاه نخست طراحی منحصر به فرد دوچرخه الکتریکی کربن توجه شما را به سوی خود …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – شرکت موتو پاریلا محصول جدید خود که یک دوچرخه کوهستان الکتریکی به نام کربن است را معرفی کرده و از آن به نوعی خودرو شاسی بلند دنیای دوچرخه های الکتریکی یاد می کند. در همان نگاه نخست طراحی منحصر به فرد دوچرخه الکتریکی کربن توجه شما را به سوی خود جلب می کند که انسان را به یاد موتورسیکلت های موتوکراس می اندازد و به خوبی این حس را منتقل می کند که سواری لذت بخشی در مسیرهای ناهموار انتظار شما را می کشد.
1

2

3
کربن دارای چرخ هایی به واقع بزرگ و فربه هم در جلو و هم در عقب است و بر همین اساس دوچرخه سوار قادر خواهد به راحتی از سخت‌ترین و ناهموارترین مسیرها در شرایطی که به راحتی روی زین دوچرخه قرار دارد، عبور کند. زین این دوچرخه الکتریکی به بدنه ای ساخته شده از فیبر کربن متصل است و دو شاخ های آن از جنس آلومینیوم هستند.
4

5

6
هنگامی که قصد دارید از سراشیبی تپه بالا بروید می توانید از موتور ۲۵۰ وات ۳۶ ولت شیمانو استپس کمک بگیرید که امکان دستیابی به بیشینه سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت را فراهم می کند و اگر در پی سرعت بیشتر هستید می توانید نسخه مجهز به موتور ۵۰۰ وات را انتخاب کنید که دستیابی به بیشینه سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت را ممکن می سازد. کربن به بسته باتری یون لیتیوم ۳۶ ولت ۱۲ آمپرساعت مجهز است که طی ۶ تا ۸ ساعت شارژ کامل می شود و از میانگین عمر یک هزار چرخه شارژ بهره می برد.
دوچرخه الکتریکی کربن دارای دنده ۸ سرعته بوده و وزن آن بدون باتری ۲۸.۵ کیلوگرم است. این محصول برچسب قیمت ۱,۹۴۰ دلاری را یدک می کشد.
7

8

9

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا