واکنش طاهری به انتقادات از تقلید صدای پروین

موبنا – درباره ناراحتی علی پروین و علی دایی به خاطر شوخی که در جشن پرسپولیس با آنها شد اظهار کرد: من شب گذشته با آقای پروین صحبت کردم و او چیزی از ناراحتی‌اش به من نگفت. نمی‌دانم چرا بعضی از دوستان به دنبال ایجاد حاشیه و مشکل برای تیم هستند. روز گذشته اتفاقی در …

موبنا – درباره ناراحتی علی پروین و علی دایی به خاطر شوخی که در جشن پرسپولیس با آنها شد اظهار کرد: من شب گذشته با آقای پروین صحبت کردم و او چیزی از ناراحتی‌اش به من نگفت. نمی‌دانم چرا بعضی از دوستان به دنبال ایجاد حاشیه و مشکل برای تیم هستند. روز گذشته اتفاقی در مهمانی ما رخ داد که جزو برنامه‌های ما نبود. ما این مسئله را حتی شب گذشته از طریق سایت باشگاه رسما اعلام کردیم و در همان سایت باشگاه هم به خاطر ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی کردیم. فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی وجود داشته باشد.

او در ادامه درباره جذب علیرضا بیرانوند هم گفت: بیرانوند با نظر برانکو جذب شده و صحبت از اینکه او در لیست برانکو نبوده کاملا خنده‌دار است. مگر می‌شو ما بازیکنی را جذب کنیم که در لیست سرمربی تیم‌مان نباشد؟

طاهری در پاسخ به این سوال که تیم را برای قهرمانی می‌بندید؟ گفت: با توجه به لیست برانکو تیمی را می‌بندیم که به لیگ یک سقوط نکنیم! (با خنده). می‌خواهیم با قدرت در فصل آینده لیگ حضور داشته باشیم و برنامه ما حضور موفق در آسیا خواهد بود. با برنامه‌ریزی درست در فصل نقل و انتقالات حاضر خواهیم شد.

او در پایان در پاسخ به این سوال که چرا پیشکسوتان به مهمانی باشگاه دعوت نشدند گفت: قرار بر این بود که یک مهمانی کوچک گرفته شود. اگر قرار بود همه پیشکسوتان دعوت شوند، باید مراسم بزرگتری می‌گرفتیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا