رونمایی از پرچمدار ال‌جی

موبنا -رونمایی از این محصولال جی ابتدا در هتل آزادی شهر تهران انجام شد که با استقبال بی‌نظیر طرفداران روبه‌رو شد و بلافاصله بعد از رونمایی جشنواره ویژه شرکت ال‌جی در روز ۱۲ اردیبهشت در پاساژ چارسوی تهران میزبان علاقه‌مندان به این پرچمدار بود. در این جشنواره‌ شرکت ال جی الکترونیکس به قید قرعه به …

موبنا -رونمایی از این محصولال جی ابتدا در هتل آزادی شهر تهران انجام شد که با استقبال بی‌نظیر طرفداران روبه‌رو شد و بلافاصله بعد از رونمایی جشنواره ویژه شرکت ال‌جی در روز ۱۲ اردیبهشت در پاساژ چارسوی تهران میزبان علاقه‌مندان به این پرچمدار بود.

در این جشنواره‌ شرکت ال جی الکترونیکس به قید قرعه به پنج تن از علاقه‌مندان ۵ دستگاه گوشی LG G5 به‌صورت رایگان هدیه داد و همچنین به ۱۰ تن دیگر کارت خرید گوشی LG G5 با ۵۰ درصد تخفیف تقدیم کرد.

این جشنواره بعد از تهران، ابتدا در شیراز و بعد در دو شهر بزرگ دیگر ایران نیز برپا شد. روز ۱۴ اردیبهشت‌ماه در شیراز و در مجتمع صوت و تصویر پارس دوستداران شیرازی ال‌جی با تشکیل صفی طولانی از این جشنواره استقبال کردند و بعد از قرعه‌کشی جوایز خود را دریافت کردند.

در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه نیز این مراسم در پاساژ امیر شهر یزد و بازار موبایل شهر تبریز برگزار شد و در این دو شهر نیز کارت‌های قرعه‌کشی طبق روال از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ بعدازظهر توزیع و صفی طولانی جهت دریافت کارت قرعه‌کشی ایجاد شد. قرعه‌کشی این مراسم در ساعت ۱۹ انجام شد و در هر شهر به ۱۵ نفر برگزیده ۵ دستگاه گوشی G5 و ۱۰ کارت تخفیف پنجاه درصدی اهدا شد.

 منبع:ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا