پراید خودرو همگانی!

موبنا – امروز خبر سرقت پرایدی که متعلق به کارمند اداره تعزیرات نطنز بود در خیابان ۱۷ شهریور نطنز منتشر شد، موضوعی که حتی با حضور پلیس صورت‌جلسه هم شد. اما ساعتی بعد یکی از همشهریان با پراید موردنظر به محل میدان ۱۷ شهریور بازگشت که این بازگشت حکایت از موضوعی جالب و البته تأسف‌برانگیز …

موبنا – امروز خبر سرقت پرایدی که متعلق به کارمند اداره تعزیرات نطنز بود در خیابان ۱۷ شهریور نطنز منتشر شد، موضوعی که حتی با حضور پلیس صورت‌جلسه هم شد.

اما ساعتی بعد یکی از همشهریان با پراید موردنظر به محل میدان ۱۷ شهریور بازگشت که این بازگشت حکایت از موضوعی جالب و البته تأسف‌برانگیز داشت.

ظاهراً این همشهری امروز صبح برای انجام کاری کلید پراید دیگری را که در همان حوالی پارک بوده از دوست خود می‌گیرد.

این فرد در هنگام مراجعه به میدان ۱۷ شهریور به دلیل شباهت خودرو، به‌ اشتباه به سراغ خودرویی می‌رود که متعلق به کارمند تعزیرات بوده و از قضا درب این پراید با کلید آن خودروی دیگر باز و خودرو روشن می‌شود.

نوشته های مشابه

فرد موردنظر هم بعد از باز شدن درب با این خودرو که فکر می‌کرده متعلق به دوست خود هست از محل خارج می‌شود و این‌گونه می‌شود که کارمند اداره تعزیرات فکر می‌کند خودروی وی سرقت شده است.

اما با برگشتن فرد موردنظر به محل میدان ۱۷ شهریور مشخص می‌گردد که سرقتی در کار نبوده و صرفاً دو خودرو با یک کلید باز و روشن می‌شده‌اند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا