روایت ترانه علیدوستی از همکاری با شهاب حسینی در فروشنده

موبنا – ترانه علیدوستی با اشاره به ویژگی های سریال «شهرزاد» که باعث شد مخاطبان به سمت آن گرایش پیدا کنند و مورد اقبال قرار بگیرد، گفت: اول از همه قصه، دوم فضای بازتر شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون و سوم قدرت اجرایی مجموعه بازیگران که البته درباره خودم حرف نمی زنم، باعث این …

موبنا – ترانه علیدوستی با اشاره به ویژگی های سریال «شهرزاد» که باعث شد مخاطبان به سمت آن گرایش پیدا کنند و مورد اقبال قرار بگیرد، گفت: اول از همه قصه، دوم فضای بازتر شبکه نمایش خانگی نسبت به تلویزیون و سوم قدرت اجرایی مجموعه بازیگران که البته درباره خودم حرف نمی زنم، باعث این اقبال شد و فکر می کنم قصه ها و لحظه های عاشقانه چندان در سینمای ما تجربه نشده اند و وارد کردن لحظه های عاشقانه به این داستان تاثیر زیادی در جذب مخاطب داشت.

وی ادامه داد: شاید اینکه فضا در اینجا بازتر بود تاثیر بیشتری در جذب مخاطب داشت. فکر می کنم اگر ما در کارها سانسور کمتری داشته باشیم و نکاتی را با رعایت خط قرمزها نمایش دهیم داستان باورپذیرتر است. با همه اینها فکر می کنم سریال «شهرزاد» یک اتفاق جدید بود.

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره پخش این سریال در تلویزیون و تاثیری که می توانست برای مخاطب داشته باشد، گفت: اکنون در همه جای دنیا سریال سازی به شکل خصوصی باب شده و این نوع کار، ارتباطی بی واسطه با مردم است. ما در اینجا مسایلی مثل دریافت مجوزها را داریم که در دیگر نقاط دنیا کمتر درگیر آن هستند اما به نوعی همه دنیا به همین ترتیب است و رسانه های ملی و تلویزیونی صاحب بهترین آثار نیستند بلکه کارها باید به بخش خصوصی نزدیک تر باشد تا مردم خوششان بیاید.

این بازیگر سینمای ایران درباره عشق و دوست داشتن در سریال «شهرزاد» نیز بیان کرد: نمونه های عشق در ادبیات و در جهان خود ما و اطرافمان بسیار زیاد است. با این حال مساله در باورپذیر بودن این دوست داشتن در هنگام به تصویر کشیدن است. هر چقدر فیلم و سریال های عاشقانه بیشتر ساخته شود امکان تولید و خروجی آثار عاشقانه خوب هم بیشتر وجود دارد. این کار برای مردم نو بود و عشق های زنجیره ای در «شهرزاد» برای تاثیرگذاری بیشتر درام اتفاق افتاد.

همکاری کاملا متفاوت با شهاب حسینی در «فروشنده»
وی درباره همکاری خود با حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» به عنوان اولین تجربه خود برای بازی در یک سریال یادآور شد: همکاری با آقای فتحی خیلی برای من دلنشین و دلپذیر بود و من فکر نمی کردم زمانی پیش بیاید که سریال را تجربه کنم اما خوشحالم که این تجربه با وی رقم خورد.

علیدوستی در پایان درباره همکاری دوباره خود در فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی با شهاب حسینی و اینکه آیا ارتباطش در آن فیلم تحت تاثیر «شهرزاد» قرار گرفته است یا خیر؟ عنوان کرد: وقتی فیلم «فروشنده» را ببینید، می‌فهمید که این همکاری دوباره کار چندان سختی نبود چراکه ما دو شخصیت کاملا متفاوت با یک جهان متفاوت تر را در آن بازی کردیم که شبیه خود ماست و در تهران امروز رخ می دهد و مسایل دو شخصیت هم با این سریال کاملا فرق می کند. ما این نگرانی را نداشتیم و اتفاقا آشنا بودن با هم و اینکه از یک پروژه به پروژه دیگر رفتیم بیشتر به ما کمک کرد.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا