آغاز نمایش تبلیغات در جستجوگر عکس گوگل

موبنا – به گزارش تپ اسکیپ، این آگهی ها بر مبنای جستجوی کاربران و تنها بر روی گوشی های همراه به نمایش درمی آیند. بنابراین اگر کاربری در بخش جستجوی عکس گوگل به دنبال محصول خاصی بگردد، برخی اقلام قابل خرید و محصولات مرتبط را مشاهده خواهد کرد. معاون فروش شرکت گوگل در این مورد …

موبنا – به گزارش تپ اسکیپ، این آگهی ها بر مبنای جستجوی کاربران و تنها بر روی گوشی های همراه به نمایش درمی آیند. بنابراین اگر کاربری در بخش جستجوی عکس گوگل به دنبال محصول خاصی بگردد، برخی اقلام قابل خرید و محصولات مرتبط را مشاهده خواهد کرد.
©-Provided-by-Business-Insider-Inc-Image-ads-
معاون فروش شرکت گوگل در این مورد گفته است: هدف ما ساده کردن خرید آنلاین از طریق گوشی های همراه است. به گفته وی: متداول ترین بازخورد در میان کاربران این خدمات ان است که من این محصولات را دوست دارم. قیمت آنها چقدر است و از کجا می توانم آنها را خریداری کنم.

البته نمایش این نوع تبلیغات در زمان جستجو برای یافتن عکس در گوگل می تواند آزاردهنده باشد، اما گوگل از این طریق می تواند با غولهایی همچون آمازون رقابت کند. در هر تبلیغ تصویری از کالای قابل خریداری و برخی توضیحات مختصر همراه با قیمت آن به نمایش درمی آید. در حال حاضر درآمدهای تبلیغاتی از جمله مهم ترین منابع مالی گوگل است و از این طریق می توان انتظار داشت این درآمدها تقویت شود.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا