پایان ۲۰۱۶ مرورگر کروم نرم‌افزار Flash را کنار می‌گذارد

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، اگر همه موارد طبق برنامه‌های قبلی پیش برود، در فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی مرورگر اینترنتی کروم هیچ یک از افزونه‌های مربوط به نرم‌افزار Flash را برای بخش اعظم سایت‌های اینترنتی مورد پشتیبانی نمی‌کند و فقط در برخی موارد استثناء، سیستم Flash برای ۱۰ وبسایت برتر جهان به صورت …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، اگر همه موارد طبق برنامه‌های قبلی پیش برود، در فصل چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی مرورگر اینترنتی کروم هیچ یک از افزونه‌های مربوط به نرم‌افزار Flash را برای بخش اعظم سایت‌های اینترنتی مورد پشتیبانی نمی‌کند و فقط در برخی موارد استثناء، سیستم Flash برای ۱۰ وبسایت برتر جهان به صورت پیش‌فرض در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
646ycgk7
برای زمان باقیمانده تا تاریخ مذکور نرم‌افزار Flash در مرورگر اینترنتی کروم همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی باید توجه داشت که در این دوره زمانی در هیچ یک از سایت‌هایی که به سیستم پخش کننده Flash Player نیاز دارند، این نرم‌افزار به صورت خودکار اجرا نمی‌شود و تنها در صورت تمایل کاربر به اجرا درمی‌آید.
کاربران مرورگر اینترنتی کروم از هم‌اکنون تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی می‌بایست در صورت تمایل به صورت دستی نرم‌افزار Flash را برای هر یک از سایت‌های مورد نظر خود فعال کنند تا امکان اجرای آن فراهم شود. این تنظیمات در سیستم داخلی کرم ذخیره می‌شود و دفعه بعد که کاربر به سایت مربوطه مراجعه کند، نیازی به انجام تنظیمات مجدد برای اجرای نرم‌افزار Flash ندارد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا