تصویری منتسب به آیفون ۷ فاش شد

موبنا – به نظر می‌رسد که اپل در مخفی نگه داشتن مشخصات نسل جدید از تلفن هوشمند خود عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. ماه‌ها قبل از زمان‌ معرفی احتمالی آیفون ۷ در ماه سپتامبر، سیر انتشار شایعات و حدس و گمان‌ها در خصوص این تلفن آغاز شده است. شواهد حاکی از آن است که اپل …

موبنا – به نظر می‌رسد که اپل در مخفی نگه داشتن مشخصات نسل جدید از تلفن هوشمند خود عملکرد بسیار ضعیفی داشته است. ماه‌ها قبل از زمان‌ معرفی احتمالی آیفون ۷ در ماه سپتامبر، سیر انتشار شایعات و حدس و گمان‌ها در خصوص این تلفن آغاز شده است.

شواهد حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا آیفون۷ با صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۷ پلاس با نمایشگر ۵.۵ اینچی را به با بکارگیری یک دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال محدود در نسخه‌ی فبلت از تلفن هوشمند خود، از هم متمایز سازد.

به تازگی تصویری منتسب به بخش پشتی نسخه‌ی گلد آیفون ۷ در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده است. با توجه به این تصویر، شاهد تغییراتی در طراحی دستگاه نسبت به آیفون ۶ و ۶ اس هستیم. به نظر می‌رسد که گوشه‌های تلفن نسبت به نسل قبل گردتر شده است، خطوط آنتن به بالا و پایین تلفن منتقل شده و یک ماژول جدید نیز بین دوربین iSight و فلش LED مشاهده می‌شود؛ این ماژول می‌تواند یک سیستم لیزری فوکوس خودکار، سنسور تصحیح رنگ یا یک فناوری کاملا متفاوت باشد.
99668b48-a07f-4b55-bb25-9cee4ad90e58
با نگاه نزدیک‌تر به تصویر به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد با یک تصویر ساختگی و تقلبی از آیفون ۷ طرف باشیم؛ اما در حال حاضر نمی‌توان در خصوص صحت و سقم این موضوع با قطعیت نظر داد. البته آنچه که در این تصویر می‌بینیم، با شایعات منتشر شده در رابطه با مشخصات آیفون ۷ در هفته‌های اخیر مطابقت دارد. بنابراین صرف‌نظر از ساختگی بودن یا نبودن تصویر، تغییرات به نمایش در آمده در آن، کماکان بصورت حدس و گمان است.

در انتها تصویر دیگری را نیز مشاهده می‌کنید که منتسب به جعبه‌ی آیفون نسل جدید است؛ علی‌رغم تار بودن تصویر، کماکان عبارت “iPhone 7 Rose Gold 64GB” بر روی آن واضح است.
8212951a-4568-4491-bd70-0605761e369d

 منبع: زومیت | نویسنده: مهرداد عیسی لو 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا