فراخوان برای خودکشی دسته‌جمعی بیکاران

موبنا – به گزارش روزنامه رای الیوم، فعالان اردنی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی برای حمایت از افراد جویای کار راه انداخته و آنها را به انجام خودکشی دسته‌جمعی جهت تاثیرگذاری بر روند امور در این کشور دعوت کرده‌اند. این فراخوان عجیب پس از آن انجام شد که سه جوان اردنی بیکار حدود ۱۰ روز قبل …

موبنا – به گزارش روزنامه رای الیوم، فعالان اردنی در شبکه‌های اجتماعی کمپینی برای حمایت از افراد جویای کار راه انداخته و آنها را به انجام خودکشی دسته‌جمعی جهت تاثیرگذاری بر روند امور در این کشور دعوت کرده‌اند.

این فراخوان عجیب پس از آن انجام شد که سه جوان اردنی بیکار حدود ۱۰ روز قبل با پرتاب خود از یکی از ساختمان‌های شهر امان، اقدام به خودکشی کردند.

این خودکشی جنجال بزرگی در محافل سیاسی، پارلمانی و رسانه‌ای اردن به پا کرده و توجه‌ها را بار دیگر معطوف مشکل بیکاری جوانان در این کشور کرد تا جایی که سمیر الرفاعی، نخست وزیر پیشین اردن خودکشی این سه جوان را زنگ خطری برای این کشور دانست.

فراخوان عجیب برای خودکشی دسته‌جمعی کاملا از اصول اخلاقی مردم اردن که در شرایط اقتصادی سختی زندگی می‌کنند،‌ به دور است.

تعداد و هویت افراد جویای کاری که به این اقدام تمایل دارند هنوز مشخص نیست اما تاریخ این خودکشی پایان ماه جاری میلادی و مکان آن مقابل دفتر نخست وزیری تعیین شده است.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا