ترک تحصیل دانش‌‏آموزان به‌خاطر یک پل!

موبنا – “تکمیل پل کلاته‏‌تیمور از نیازهای اساسی مردم این روستاست. متأسفانه اهالی آن برای عبور و مرور مشکلات بسیاری را متحمل می‌‏شوند. کاش مسئولان از نزدیک از این منطقه بازدیدی داشته باشند تا بدانند مردم روستای کلاته‌‏تیمور با چه مشکلاتی مواجه‌اند؛ زیرا‌ بی‌‏انصافی است در عصر ارتباطات و تکنولوژی، روستایی در این بخش از …

موبنا – “تکمیل پل کلاته‏‌تیمور از نیازهای اساسی مردم این روستاست. متأسفانه اهالی آن برای عبور و مرور مشکلات بسیاری را متحمل می‌‏شوند. کاش مسئولان از نزدیک از این منطقه بازدیدی داشته باشند تا بدانند مردم روستای کلاته‌‏تیمور با چه مشکلاتی مواجه‌اند؛ زیرا‌ بی‌‏انصافی است در عصر ارتباطات و تکنولوژی، روستایی در این بخش از کمترین امکانات ارتباطی یعنی حتی یک راه شوسه محروم باشد.”

مطالب فوق بخشی از سخنان رئیس شورای بخش کوهسرخ است.

رضا طاهریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار امیدواری کرد که این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

وی با اشاره به این‌که تمامی ۲۸ روستای این بخش دارای ساختمان دهیاری هستند، به نیمه‌کاره بودن ۶ ساختمان دهیاری اشاره کرد و از مسئولان خواست جهت تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها اقدام کنند.

طاهریان با بیان این‌که فاز اول گازرسانی به ریوش در حال اتمام است به همین جهت از منتخب مردم در مجلس انتظار داریم پیگیر اجرایی شدن فاز دوم باشند، افزود: با توجه به کوهستانی و سرد بودن منطقه حق مردم کوهسرخ است که از نعمت گاز برخوردار باشند.

وی به رودخانه و جنگل‏‌های بسیار زیبا و داشتن آبشار و آبگرم در بخش کوهسرخ اشاره و اظهار کرد: اگرچه در سطح شهرستان تنها یک آبگرم بیشتر نیست، اما توجهی به آن نمی‌‏شود.

طاهریان با اعلام این‌که این آبگرم در مسیر روستای کریز و در کنار جاده آسفالت واقع شده است، عنوان کرد: با وجود اینکه مسئولان در فردوس از آبگرمی که دارند و جهت جذب گردشگر از آن استفاده می‌کنند،اما این آبگرم که یک موهبت الهی است، رها شده است.

وی عدم دسترسی به اینترنت در برخی روستاها، عدم احداث مرکز درمانی درجه یک کوهسرخ که کلنگ آن مدت‌هاست به زمین خورده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته است و نبود راه مناسب از کوهسرخ به نیشابور را از جمله مشکلات موجود دانست.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا