مرگ نوجوان ۱۴ ساله در یک استخر در بافق

موبنا – به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد بیگلری اظهار داشت: در پی اعلام غرق شدگی نوجوان ۱۴ ساله در روستای حسن آباد در ۳۵ کیلومتری شهرستان بافق، بلافاصله ماموران پلیس و اکیپ های امدادی به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: بنا به اظهارات شاهدان عینی، نوجوان ۱۴ ساله که در حال شنا …

موبنا – به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد بیگلری اظهار داشت: در پی اعلام غرق شدگی نوجوان ۱۴ ساله در روستای حسن آباد در ۳۵ کیلومتری شهرستان بافق، بلافاصله ماموران پلیس و اکیپ های امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: بنا به اظهارات شاهدان عینی، نوجوان ۱۴ ساله که در حال شنا در استخر بود، به علت عمیق بودن استخر و آشنا نبودن به فن شنا، جان خود را از دست داد.

بیگلری افزود: با تلاش ماموران یگان های امدادی جسد از آب بیرون آورده شد و با دستور مقام قضائی، جسد برای انجام مراحل قانونی به سردخانه شهرستان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما در استان یزد، به شهروندان توصیه کرد: کانال ها و استخرهای آب کشاورزی، حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا