تقویم Sunrise با نرم‌افزار Outlook مایکروسافت ادغام شد

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، این اپلیکیشن موبایلی که یکی از بهترین سرویس‌های تقویم مجازی برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS را ارایه می‌کرد، طی چند روز آتی از روی فروشگاه‌های اینترنتی برداشته خواهد شد. در بیانیه مایکروسافت آمده است که در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ این تقویم الکترونیکی به صورت رسمی برای همیشه …

موبنا – به گزارش وبسایت theinquirer، این اپلیکیشن موبایلی که یکی از بهترین سرویس‌های تقویم مجازی برای سیستم‌های عامل اندروید و iOS را ارایه می‌کرد، طی چند روز آتی از روی فروشگاه‌های اینترنتی برداشته خواهد شد. در بیانیه مایکروسافت آمده است که در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۶ این تقویم الکترونیکی به صورت رسمی برای همیشه به کار خود پایان می‌دهد. البته مایکروسافت نخستین هشدارهای خود را در این زمینه اکتبر گذشته منتشر کرد.

گروه توسعه دهنده Sunrise روی وبلاگ رسمی خود توضیح دادند: «ما دیگر نمی‌توانیم Sunrise را مورد پشتیبانی قرار دهیم و برای آن به‌روزرسانی ارایه کنیم. هیچ قابلیت جدیدی برای آن عرضه نمی‌شود. هیچ پشتیبانی امنیتی برای آن صورت نمی‌گیرد. برای ما، این یک ابزار تمام شده محسوب می‌شود که البته ما نمی‌خواهیم کاربران خود را با قابلیت‌های آن تنها بگذاریم».

قرار است کلیه قابلیت‌های تقویم الکترونیکی Sunrise با نرم‌افزار Outlook مایکروسافت ادغام شود و گروه توسعه آن نیز وضیعه پشتیبانی از کدهای Sunrise را عهده‌دار شده است.

در ادامه این مطلب وبلاگی گفته شد: «این کار برای ما بسیار ناراحت کننده و دشوار است که قابلیت‌های Sunrise را به نرم‌افزار Outlook انتقال دهیم و تمام امکاناتی که بسیار مورد توجه شما قرار داشت را به نرم‌افزار دیگر منتقل کنیم. ما مطمئن هستیم که شما در Outlook می‌توانید همه این قابلیت‌های کاربردی را در اختیار بگیرید».

 منبع: همگاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا