همکاری ایسر برای ساخت هدست‌های پیشرفته

موبنا – به گزارش ورج، Starbreeze قبلا هدست خود به نام StarVR را عرضه کرده و حالا قصد دارد با ارتقای امکانات آن به جنگ رقبایی همچون فیس بوک، مایکروسافت، اچ تی سی و … برود. مهم ترین مزیت این هدست به تولیدات رقبا دامنه دید بسیار وسیع آن است که به ۲۱۰ درجه افزایش …

موبنا – به گزارش ورج، Starbreeze قبلا هدست خود به نام StarVR را عرضه کرده و حالا قصد دارد با ارتقای امکانات آن به جنگ رقبایی همچون فیس بوک، مایکروسافت، اچ تی سی و … برود.

مهم ترین مزیت این هدست به تولیدات رقبا دامنه دید بسیار وسیع آن است که به ۲۱۰ درجه افزایش می یابد. این در حالی است که هدست های Oculus Rift و HTC Vive تنها از زاویه دید ۱۱۰ درجه ای برخوردارند که بسیار کمتر از هدست StarVR است.

ایسر معمولا در زمینه تولید سخت افزارهای قدرتمند و دارای کارآیی از خود تبحر نشان داده و به نظر می رسد Starbreeze علاقمند به استفاده از این تخصص است. این شرکت در آینده رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایی روانه بازار می کند که با هدست های StarVR سازگاری خواهند داشت.

استفاده از این هدست ها در آینده محدود به مکان های تفریحی و شهربازی ها نخواهد بود و در امور حرفه ای و کاری و در بیرون از منازل نیز به کار گرفته می شوند.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا