آیفون ۷ در سه مدل مجزا عرضه می‌شود

موبنا، میثم لطفی – در این گزارش‌ها منابع آگاه اعلام کردند آیفون ۷ در سه مدل مجزا به تولید می‌رسد. یک مدل معمولی از این گوشی هوشمند با نام آیفون ۷ عرضه می‌شود، مدل دیگر این گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus نام دارد و مدل جدیدتر هم با نام آیفون ۷ Pro یا ۷ Premium …

موبنا، میثم لطفی – در این گزارش‌ها منابع آگاه اعلام کردند آیفون ۷ در سه مدل مجزا به تولید می‌رسد. یک مدل معمولی از این گوشی هوشمند با نام آیفون ۷ عرضه می‌شود، مدل دیگر این گوشی هوشمند آیفون ۷ Plus نام دارد و مدل جدیدتر هم با نام آیفون ۷ Pro یا ۷ Premium معرفی خواهد شد.

این روزها گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مدل ویژه از گوشی هوشمند آيفون ۷ Plus دوربین دیجیتالی دوگانه دارد که البته برخی منابع آگاه می‌گویند این قابلیت در مدل Pro این گوشی هوشمند به دست کاربران می‌رسد.

iphone 7 (1)

در برخی شایعات گفته شده است که مدل جدید گوشی هوشمند اپل حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی خود در اختیار می گیرند و البته این حسگر به زوم ۳x یا سه برابری مجهز شده است. اپل برای ساخت این حسگر از شرکت LinX که سال گذشته آن را خریداری کرد کمک می‌گیرد.

در برخی از آخرین خبرها گفته شد که مدل جدید گوشی هوشمند اپل تغییرات چندانی را نسبت به مدل کنونی شامل نمی شود. با این وجود «مینگ-چی کو» تحلیلگر سرشناس مرکز KGI Securities پیش‌بینی کرد این گوشی هوشمند می‌تواند قابلیت‌هایی داشته باشد که بار دیگر توجه کاربران را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا