عضو جدید خانواده Galaxy S7 به‌زودی عرضه می‌شود

موبنا، میثم لطفی – شرکت سامسونگ امسال پرچمداران گوشی‌های خود را با نام Galaxy S7 و Galaxy S7 edge معرفی کرد. در این میان گمانه‌زنی‌هایی در مورد ورود Galaxy S7 mini یا Galaxy S7 Active صورت گرفت. منابع آگاه امروز اعلام کردند گوشی هوشمند جدیدی در حال ساخت است که در سیستم داخلی سامسونگ با …

موبنا، میثم لطفی – شرکت سامسونگ امسال پرچمداران گوشی‌های خود را با نام Galaxy S7 و Galaxy S7 edge معرفی کرد. در این میان گمانه‌زنی‌هایی در مورد ورود Galaxy S7 mini یا Galaxy S7 Active صورت گرفت.

منابع آگاه امروز اعلام کردند گوشی هوشمند جدیدی در حال ساخت است که در سیستم داخلی سامسونگ با کد SM-G880 شناخته می‌شود و هم‌اکنون مرکز استانداردسازی دستگاه‌های موبایلی هند آزمایش‌های لازم را روی آن انجام می‌دهد.

Galaxy S7 sport (2)

لازم به ذکر است گوشی Galaxy S7 در سیستم داخلی سامسونگ با کد G930 شناخته می‌شود و مدل S7 edge نیز با عنوان G935 کدگذاری شده بود. منابع آگاه اعلام کردند مدل Galaxy S7 Active در سیستم داخلی سامسونگ با کد G891 توسعه میابد. در این میان سامسونگ دو سال قبل گوشی هوشمند Galaxy S5 را با کد G870 توسعه داده بود.

با این توضیحات می‌تواند دریافت کد G880 که هم‌اکنون مراحل پایانی توسعه خود را در شرکت کره‌ای سامسونگ پشت‌سر می‌گذارد، مربوط به گوشی هوشمند Galaxy S7 Sport خواهد بود. سامسونگ هنوز خبر رسمی در این زمینه منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا